Hjem Familieliv Små børn

Børn og deres søvn - babynest?

Redigeret 21 februar, 2018, 04:37 i Små børn
Hej,

Jeg ønsker at høre om andre forældres erfaringer med små børn og deres søvnvaner? Sover de med jer i sengen eller hvordan og hvorledes?

Jeg har søgt lidt på nettet og læst omkring babynest. Er der nogen herinde der har erfaring med brugen af et babynest?

Venlig hilsen
Iben :-)

Kommentarer

  • Hej Iben

    Jeg bruger en Småfolk babynest. Jeg syntes den er super god, den kan justeres i størrelsen.
    Her hjemme sover han i babynesten i kravlegården og også i barnevognen, han er 4 måneder nu. Om natten prøver vi at få ham til at sove i sin egen seng som står i vores soveværelse, det er dog ikke altid det lykkes.


    Mvh Julie
  • Vi købte vores her, de har tit gode tilbud (link fjernet, redaktionen).
  • Hejsa,

    Vi har ikke haft en decideret babynest, men en tremmeseng hvor den ene side var pillet af - Så lå den bette lige ved siden af og det var rigtig rart, når man hele tiden lige skal give dem en sut eller andet :)

    Måske vi skal skrive et indlæg om det på vores blog :)
    Synes tit jeg ser folk der søger erfaringer om dette emne :)

    Med venlig hilsen
    Tommy
  • Hej Iben, vi har købt vores Igolo babynest her (link fjernet, redaktionen).
    Fugle modellen vi har købt er en mindre nest af slagsen, men vi er super glade for den. Prisen var også overkommelig
  • Hej Iben :-) mig og konen købte sådan en her (link fjernet, redaktionen) , de er lidt dyre når der ikke er tilbud på dem, men kvaliteten er utrolig god og de er 100% økologisk.
  • sarahklinsarahklin
    Redigeret 21 januar, 2020, 10:16

    Hej Iben og jer andre. Jeg er gravid med mit tredje barn og tror ikke rigtig, at babynest eksisterede dengang med to ældste. Jeg ved derfor ikke om jeg spørger dumt, men bruger I også babynesten i barnevognen eller er det kun på soveværelset / i tremmesengen? Og hvis I har nogle erfaringer med tremmesenge, må I gerne sige til. Har fundet [dette indlæg](Link fjernet, redaktionen), men synes godt nok, at de minder meget om hinanden, så tænker bare at gå efter den billigste? Godt der er længe endnu til min termin (26/08), for puha, synes godt nok at markedet er blevet uoverskueligt? :o

    Tænker dog at gå efter en seng, der er ergonomisk korrekt, for døjer meget med ryggen i denne graviditet .. Andre der står i samme situation eller kender det? Går det væk efter graviditeten? :-/ Undskyld mine mange spørgsmål

  • Hej.
    Det er meget forskelligt hvad forældre finder som den bedste løsning for deres baby, men jeg har selv været glad for babynest til flere af mine børn. Især den fra Najell, som både kan bruges som lift og babynest, har virkelig overrasket mig. Bestemt pengene værd. Du kan læse om den og andre typer babynests på begynderbaby.dk. https://www.begynderbaby.dk/babyudstyr/babynest/

    Håber det var en hjælp :)

Log in eller Registrér for at kommentere.