Hjem Mænd Åben debat for mænd

Smerter på glans - grundet omskæring?

Redigeret 20 januar, 2018, 07:03 i Åben debat for mænd
Jeg blev for ni dage siden omskåret grundet stram forhud.
Efterfølgende har jeg selvfølgelig været øm, men er kommet mig over det meste smerte.

Dog er huden omkring "undersiden" af glansen stadig utrolig øm. Det er huden op til urinrøret (hullet?)og så nedaf, som er rødt og helt utroligt ømt ved selv den mindste berøring. Det ligner at der ligger et lag gult væske under et tyndt lag hud.

Jeg ved ikke om det er normalt efter en omskæring at kunne have sådan en omgang?

Jeg har googlet lidt og har måske mistænkt noget balanitis, men ved selvfølgelig ikke.. Det kunne jo være det var normalt.


En del tid før jeg blev sat til at skulle omskæret, havde jeg det samme problem - tror jeg. grundet stram forhud havde jeg svært ved at se og mærke det på samme måde. Men jeg fik det tjekket hos lægen og fik at vide at der ikke var tale om noget svamp.

Jeg ved ikke helt hvad jeg kan gøre? Har læst alt fra jeg skal bruge canesten - til at jeg skal bruge antibiotika. Men det er jo bare andre folk der har prøvet lignende ting på nettet - og ikke en læge som har fortalt det til mig..

og i så fald, ville der kunne ske noget hvis jeg prøvede canesten uden faktisk at have brug for det? altså kan det have nogle negative effekter? det bliver jo smurte direkte på glansen

Jeg håber jeg kan få noget hjælp her?
Jeg burde selvfølgelig nok bestille tid hos lægen, men min læge har ikke tid før jeg skal ud og rejse. Ideelt kunne jeg jo godt tænke mig at påbegynde en behandling undervejs så det hurtigst muligt er ovre.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.