Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan ikk holde længe nok under sex (HJÆLP)

Redigeret 13 september, 2017, 11:25 i Seksuel debut
Hej, jeg er en 17 årig teenager (dreng)

Jeg har det problem med at jeg altid under samleje, bliver helt Luft-løs, jeg kan ikke holde længe nok under sex, uden at holde pauser for at få Luft.
Mig og min 17 årig kæreste, plejer at dyrke sex (hvilket er normalt) i missionær stillingen, vi har prøvet at ændre lidt på det i et stykke tid, men ligemeget hvad vi gør, bliver jeg helt luftløs efter maks et par minutter, (2-3 min) hvilket gør at jeg er nød til at holde pauser pænt ofte for at få vejret, jeg plejer at kunne holde længere under stillingen (rid ham) der kan jeg sagtens kan gøre det i en streg, men ikke under andre stillinger, vi har prøvet en del stillinger nu, og alle som vi prøver, giver mig luft problemer, og det ødelægger oplevelsen og følelsen under sex.
Nogen som kan hjælpe mig, eller komme med tips eller råd. Tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skriver ikke noget om det, så min umiddelbare tanke er, at du nok ikke er typen, der dyrker motion?

    Så det er da helt klart mit forslag, at du begynder på - især noget løbetræning eller måske du kan starte med cykling.

    Måske du også er noget overvægtig? Det kan du også gøre noget ved.
    Eller det samme kan gøre sig gældende, hvis du er undervægtig og altså stadig ikke dyrker motion.

    Hvis jeg er helt forkert på den, at du er en veltrænet og normalvægtig fyr, vil jeg absolut råde dig til at opsøge din læge, for så kan der måske være noget galt.

    Men - at du ikke kan holde pusten under et samleje - og samtidig er så ung - tyder altså på manglende motion.

    Skriv endelig igen - hvis jeg helt har fejlfortolket dit indlæg. Skriv så lidt mere om dig selv og dit øvrige liv.
Log in eller Registrér for at kommentere.