Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i underliv og hofter

Redigeret 6 september, 2017, 05:35 i Åben debat om smerter
Jeg har i godt en uge, haft smerter i underlivet, fra midten og helt ud til siderne. De føles lidt som mens smerter eller lette veer. Dog er jeg ret sikker på at mens IKKE er på vej! Jeg har PCO og har derfor kun mens nogle gange om året, og har lige haft det for nyligt. Desuden plejer jeg ikke at have ondt, når jeg skal have mens.

Smerterne er som sagt i underlivet, og er de sidste par dage begyndt at komme som jag ned af benene også, (ligesom veer kan gøre).. Samt jeg har fået ømme hofteled - især om aften er jeg meget øm i hofterne, og har svært ved finde en god måde at sidde/ligge på, pga. smerter.

Jeg har også en del udflåd, (meget mere end normalt).. Det ser helt normalt ud, og lugter ikke, men det kommer nærmest i "skyller", så jeg er nødt til at skifte trusser.

Er der nogen der har et bud? Mon jeg er nødt til at kontakte lægen? eller skal jeg bare vente og se?

Hov, skulle måske lige nævne at jeg er 27 år.

På forhånd tak for svar.

Kommentarer

  • Indstillinger
    DU SKAL HELT KLART KONTAKTE LÆGEN
  • Indstillinger
    Ja, det bør jeg jo nok gøre.. Men min læge har ferie, og jeg har svært ved at skulle kontakte en fremmed læge.. Har dog heldigvis ikke haft ondt i dag, (andet end i hofterne)...

    Hvis det ikke er gået væk i næste uge, kontakter jeg nok lægen, når hun er kommet tilbage igen. (Er SÅ dårlig til at gå til lægen når jeg er syg, hader det simpelthen, selv om jeg har en super sød læge) ;(
  • Indstillinger
    der er mange der ikke bruger deres læge ---hvorfor det ----det er jo derfor vi har en læge ---som vi kan søge råd hos ---mit motto ---hellere en gang for meget end for lidt --man kommer jo ikke til besvær ---det er det han lever af ---
  • Indstillinger
    Fandt du ud af hvad det var? Og døje du stadig med det?
Log in eller Registrér for at kommentere.