Hjem Rusmidler Alkohol

Nogen det kan hjælpe.

Redigeret 19 juli, 2017, 07:10 i Alkohol
Hej.

Jeg vil egenligt bare hører om dette kunne være en form for abstinens eller lign.

Når jeg kigger på de punkter for at afklare om man har et misbrug, er der ikke mange af dem jeg kan krydse af. Det eneste er at jeg godt kan drikke godt hver weekend, og nogle hverdage tage ud og få et par øl med en ven.

Efter en lang periode hvor jeg begyndte at få det skidt dvs. Feber følelse og nattesved, har jeg holdt mig fra alkohol da jeg troede at det var det det forårsaget mit ubehag.
Men efter 2 uger hvor jeg kun lige har drukket en øl til en middag, bøvler jeg stadig med feberføelse/trykken for hovedet og en form for tågesyn/uklart syn. Nattesved er væk.

Det er ikke slemt, kan sagtens fungere normalt men det er meget frustrerende.
Jeg har overhovedet ikke svært med at drikke alkohol, heller ikke før i tiden. Men kan jeg ha taget skade? Og kender i til tilfælde med hensyn til syn og feber problemerne. ?

Håber at i kan give mig lidt info, da lægen ikke kan se at jeg fejler noget. Har været der to gange og skal afsted igen snart.

Kommentarer

  • Hej med dig, og dette er en kommentar på et indlæg som sikkert ikke længere er aktuelt, men andre kan måske bruge det?

    Dette er tyvstjålet fra en hjemmeside om alkohol symptomer:

    "Alkoholabstinenser
    Du oplever fysiske og psykiske symptomer på abstinenser, som fx rastløshed, uro, svimmelhed eller hjertebanken. Og du ved, at den eneste måde du kan dulme disse symptomer ved at drikke alkohol."

    Det lyder da lidt som om at du oplever alkoholabstinenser? Prøv evt. at google det, jeg tror der er masser af info derude.
Log in eller Registrér for at kommentere.