Hjem Tænder og mund Åben debat om tænder og mund

Billig og pålidelig tandlæge

Jeg er en kvinde på 51 år gammel og har haft dårlige tænder i årevis. Jeg har været hos min tandlæge og sagde at mange af mine tænder ikke kan reddes længere og desværre bør de fjernes. Han foreslog mig implantater, men de koster alt for meget og jeg har ikke råd til at få dem lavet, ikke i de næste par år i hvert fald. Er der nogen, der kender måske en tandlæge der er pålidelig og ikke så dyr? Jeg bor på Fyn og kunne godt tænke mig at blive undersøgt af en anden tandlæge og få en anden mening.

Kommentarer

  • Hej

    Der er et sted her som henviser til billige tandlæger. Det er også værd at bemærke at man kan være heldig at få næsten gratis behandling på tandlægehøjskolerne i Kbh og Århus hvis det passer ind i undervisningen. Man skal dog væbne sig med tålmodighed. Det er lidt langt at rejse fra Fyn, men der kan alligevel være penge at spare.


    http://www.minus25.dk/tandlaegehoejskolen-gratis/
  • Hej Susanne
    Jeg ved ikke, om du har noget imod at tage til udlandet, men der er masser at penge at spare. Jeg har selv fået mine tænder lavet i Ungarn og er stadigvæk glad for det og kan bare anbefale. Du kan tjekke denne adresse:
    www.tandklinik-ungarn.dk eller bare skriv til mig privat
  • Jeg vil gøre opmærksom på, at folketinget d. 26.4.17 har 1. Behandling på et lovforslag, som er udpenslet og meget indviklet, som vil give ,nu også tandlæger, kiropraktorer m.fl mulighed for at bruge tvang overfor borgere.
    Læs gerne med, og skriv under på underskriftindsamlingen !
Log in eller Registrér for at kommentere.