Hjem Sport, motion og ernæring Sportsskader

Sportsbrok

Redigeret 14 april, 2017, 09:53 i Sportsskader
I oktober 2009 fik jeg pludlig ondt i pungen, op i lysken og ind over den nedre del af maven. Det var en periode, hvor jeg løb meget og langt. Jeg var sikker på, at det var en lyskeskade, så jeg gik til min læge. Det mente min læge ikke at det var, så jeg endte med at blive oppereret for et varicocele. (åreknuder i pungen) Behøver jeg at sige, at det ikke hjalp!

Sidenhen har en læge ment, at jeg var ramt af prostatitis. Jeg har været i en lang pencelinkur uden resultat.

Mine symptomer er stadigvæk de samme, men jeg har fundet ud af at når jeg trykker hårdt på et punkt på begge lår gør det ondt, men lindre symptomerne i en kort periode.

Jeg vil prøve at forklare, hvor jeg trykker. Jeg trykker en finger ind i lysken, hvor det føles som om der sider en stor sene. Ligeledes har jeg fundet ud af, at jeg kan lindre symptomerne ved at strække ud. (indadfører og øvre lårmuskel, hvor jeg trykker)

Kender nogle til de samme symptomer og evt. et bud på om det kan være sportsbrok eller former for betændelsestilstande i senerne?

Hilsen Krebsen

Kommentarer

  • Hej Krebsen..

    Jeg har læst dit indlæg igennem, og vil meget gerne vide om du har fundet en løsning på dit problem..

    Jeg går med præcis de samme symptomer, og er godt træt af div undersøgelser...

    VH

    Claus...
  • Hej Krebsen.

    Jeg har lige læst dit indlæg igennem...

    Jeg er MEGET interesseret i at vide om du har fundet en løsning på dit problem...
    Jeg døjer med nøjagtigt de samme symptomer som dig...
    Det er så frustrerende at hænge i vores utroligt langsomme sygehusvæsen..

    Venlig hilsen

    Claus .
  • Hej

    Kan se at tråden er gået lidt i stå.

    Vi har en debat omkring prostatitis og sportsbrok, i debatten "Prostatitis kureret" .

    Er der nogen med sportsbrok som har lyst til at dele nogle erfaringer.

    Venlig hilsen

    Casper
Log in eller Registrér for at kommentere.