Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Allergisk reaktion,hjælp!

Redigeret 28 juni, 2017, 09:27 i Allergi
Hej.

Håber virkelig der er nogen der har et godt råd eller lign. Er ved at gå ud af mit gode skind.

I fredags begyndte mine øjen at klø, hæve og svie. Søndag begyndte jeg på min brystkasse at få nogle små røde knopper der klør. Mandag var jeg ved læge hvor jeg fik nogle alnok og øjendråber. Efterfølgende har knopperne spredt sig til arme, mave, ansigt og ryg. Og er nu fyldt med dem over hele overkroppen. Og det klør afsindigt meget. Har været ved lægen igen hvor jeg fik nogle andre antihistaminer idag. Men det klør så meget at jeg vågner om natten grundet at det klør.
Har fået besked på at prøve de nye piller i 5 dage. Men det udvikler sig fortsat og klør mere og mere.

Please kom med alt i ved.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder som nældefeber. Det kommer i udbrud ik? Når det er ved at gå væk så kommer der nye udbrud? Antihistaminen virker bedst hvis du tager det i forbindelse med et udbrud.
  • Indstillinger
    Har selv prøvet det. Det startede om tirsdagen og søndag lige pludselig holdt det op med at komme med nye udbrud.
  • Indstillinger
    Jeg startede også med alnok det var først om fredagen jeg fik nogle kraftigere antihistamin.
  • Indstillinger
    Der er ikke så meget at gøre ved det. Det hjælper at tage nogle bade, så klør det ikke helt så meget. Man kan klø, men det hjælper ikke noget.
  • Indstillinger
    Nogle gange kan det være støvallergi eller lignede som udløser allergien.

    Det homøopatiske kompleksmiddel Heel Allergy virker især på høfeber men det
    virker også på hududslet og nældefeber pga. allergiske reaktioner overfor kemikalier eller fødevarer såsom mælk og gluten. Selv slemme tilfælde vil ofte være reduceret betragteligt i løbet af et døgn.

    Hvis symptomerne er hoste kan det homøopatiske produkt BHI Cough ofte lindre, men det er vigtigt at finde kilden.

    Søg i google på ("Heel Indikationer") om mere info om BHI Allergy, BHI Cough, anmeldelser mm.
Log in eller Registrér for at kommentere.