Hjem Lunger Åben debat om rygestop

Champix. Hvad er jeres erfaring ?

12021222325

Kommentarer

  • Hej
    Jeg vil bare ønske stort til lykke med at du har truffet beslutningen om at holde op med at ryge.
    Som du kan se af indlægene kan der være nogle bivirkninger ved at tage Champix såsom kvalme og depression. Jeg synes det er intet mod at blive total røg- og nikotinfri så klø bare på.
    Held og lykke med dit rygestop.
    Kh Jytte
  • qasper1qasper1
    Redigeret 22 maj, 2019, 10:15
    Hej alle,

    Det er nu over 4 år siden at jeg stoppede med at ryge ved hjælp af rygestoppiller (link fjernet, Redaktionen)

    Jeg kan kun anbefale at blive ex ryger.

    Jeg har før skrevt på denne tråd (da jeg var i opstarten af mit rygestop med Champions piller) og som sidst kan jeg anbefale at man henter en app til mobilen hvor man kan se besparelser og ikke mindst hvor meget bedre et helbred man får (det var i hvertfald en ekstra motivator for mig).

    Jeg poster stadig engang i mellem min besparelse på facebooksiden (link fjernet, Redaktionen) hvor der også er lidt kommenterer om piller til rygestop.

    Alt held og lykke til jer der er i gang med at kvitte smøgerne.
  • Redigeret 22 maj, 2019, 10:11
    Hej alle, vil lige høre om der er nogen der har gode efaringer med den elektroniske cigaret om det er noget der virker eller om man skal prøve nikotin plaster eller andet hvad er jeres erfaring? Hvilken e cigart skal man også lige vælge findes jo et hav af dem. Har fundet en side hvor de har den her (link fjernet, Redaktionen) er det et godt valg eller er der en anden i kan anbefale?
  • Lars78Lars78
    Redigeret 16 juli, 2018, 08:21
    Det bedste råd jeg kan give er at læse Allen Carr´s bog "Endelig ikke-ryger" og så supplere med damp cigaretter. Jeg har købt mine af mærket asipre fra (link fjernet, redaktionen) hvor de er rimeligt billige. Har forsøgt i mange år og kombinationen af bogen og en damp cigaret af god kvalitet har gjort udslaget så jeg nu er røgfri efter 18 år som ryger. Håber det kan hjælpe.
  • Frygteligt med alle de bivirkninger i skriver om, jeg er holdt op på 1. time hos holdopnu.dk, og har hverken haft trang til at ryge eller nogen form for bivirkninger.
  • Redigeret 16 juli, 2018, 08:22
    Som flere også nævner, så synes jeg at ecigaretter er vejen frem.. Med alle de smage du efterhånden kan prøve, så er det næsten umuligt ikke at blive helt vild med en smag.

    Har du brug for hjælp så besøg Vi er Dampere på Facebook: (link fjernet, redaktionen)

    Og så start med et simpelt startsæt, så er det altså ret let at komme igang.
  • qasper1qasper1
    Redigeret 22 maj, 2019, 10:11

    Hej alle,

    Det er nu snart 6 år siden at jeg stoppede med at ryge ved hjælp af rygestoppiller (link fjernet, Redaktionen)

    Jeg kan kun anbefale at blive ex ryger. (Ja det er næsten det samme som jeg skrev for et par år siden - men jeg mener det stadig).

    Der er mange nye tilbud derude har jeg set - bla. stoplinjen.dk hvor man kan ringe og få hjælp.

    Jeg poster fortsat stadig engang i mellem min besparelse som nu er 63 tusinde kr.) på facebooksiden (link fjernet, Redaktionen) hvor der også er lidt kommenterer om piller til rygestop.

    Det er skræmmende statistik man kan få ud af appen MLC (my last cigarette), bla. at der skulle være over 20 mio der er døde direkte eller indirekte af rygning - samt at jeg fortsat har omkring 6 år tilbage før mine lunger er tilbage til normalen (før jeg begyndte at ryge).

    En anden detalje i samme app er at jeg nu bør leve 129 dage mere end hvis jeg ikke var stoppet :-)

    Alt held og lykke til jer der er i gang med at kvitte smøgerne

  • kitekat77kitekat77
    Redigeret 22 maj, 2019, 10:10

    Hej. Jeg er slev stoppet med at ryge.
    Jeg begynde at dampe på e cigaret, med 9 mg nikotin og efter et par måneder gik jeg ned i styrke, til sidst stoppede jeg helt med at benytte nikotin i min E-væske og jubiii nu damper jeg heller ikke mere :-)
    Jeg købte min E cigaret hos (link fjernet, Redaktionen), det t var det billigste sted jeg kunne finde på daværende tidspunkt, og så var der også hurtig levering..
    Det er bare klø på med det rygestop så skal det nok lykkedes ;-)

  • TzmioTzmio
    Redigeret 27 september, 2019, 21:09

    Jeg anbefaler denne britiske apotek med en nem online konsultation, de vil udstede dig en online recept http://www.europepills.com

  • Hej venner jeg hedder janni Sørensen, jeg er fra Herning, Danmark, jeg er her for at sprede de gode nyheder til de nødlidende. Jeg var deprimeret, da min kone forlod mig efter en anden mand, fordi jeg blev bedt om at stoppe med at arbejde, fordi jeg havde kræft og jeg blev brudt. Hun fjernede min eneste datter, så min eneste mulighed var at dø, jeg forsøgte at ringe til hende, men hun ignorerede mig, jeg sendte hende tekstmeddelelser og pludselig svarede hun og bad mig om ikke at ringe eller sms hende mere, så en dag kommer jeg i kontakt med en min ven på facebook og jeg forklarede alting for ham, og han fortalte mig også, at han havde de samme problemer før, og han introducerede mig for en stavebesøg kaldet Drigbinovia, han sendte mig sine personlige e-mail-kontakter doctorigbinovia93@gmail.com Jeg kontaktede ham og han svarede mig hurtigt forklarede jeg mine problemer for ham, og han sagde, at jeg ikke skulle bekymre mig for, at han havde gjort det for så mange mennesker, at jeg er en mand, der aldrig troede på stave, men jeg besluttede at prøve det, han forsikrede mig 24 timer om at lade trylleformularen og helbrede mig også mod kræft og få mig et bedre job, og pludselig sendte han mig medicinen mod min sygdom, jeg tog det bare 2 dage, og jeg var fri, jeg troede aldrig på mine øjne næste dag, nogen bankede på min dør og jeg var ikke forventede nogen den dag pludselig var det min kone, hun bur st i tårer, og jeg kunne ikke bære det hun bønfaldt mig og bad om min tilgivelse straks jeg modtog et opkald fra mit firma, hvor jeg havde arbejdet i årevis, jeg blev forfremmet som manager for GFNorte comapny i Danmarks. Hjælp mig med at takke Drigbinovia for at genoprette alt hvad jeg har mistet før skal jeg rådgive alle der har behov for hjælp til at kontakte Drigbinovia, du kan også whatsapp ham på hans personlige nummer +2348144480786 må Gud velsigne dem, der tager tid at læse dette vidnesbyrd held og lykke

Log in eller Registrér for at kommentere.