Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Migræne

Redigeret 28 februar, 2017, 02:35 i Hovedpine og migræne
Hej .
Jeg har hørt at migræne er ret omfattende og at der er ubeskrivelige mange ting som kan være med til at udløse migræne anfald og der findes mange migræne fare soner, så som skoler , job , gulvtæppet, støv , gamle madrester ,stress, larm og meget mere.
Jeg og min datter skal selv snart starte i et migræne forsknings behandlings forløb på 3 måneder, under de 3 måneder må vi ikke komme i skole,job,fritidsaktiviteter, venner , veninde eget hjem og familie.

Kort sagt skal vi pilles ud af vores vandet omgivelser og flyttes ind i en migræne fri indrettet lejlighed i 3 måneder, vi må ingen ting have med os alt hvad vi skal bruge under forløbet bliver købt ind til os af forsknings projektet da vi ellers kan overføre migræne farer til lejligheden og os via tøj ting lugte mm, kan det være rigtigt at migræne kan være så omfattende og at der findes et hav af ting mm som kan udløse migræne anfald som man skal lære de forskellige migræne fare soner og singler at kende og leve på en hel ny måde efter følgende for at formindske migræne.
Hjertelig hilsen Jessie

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder meget interessant det du skriver, har ikke hørt om det før. Men er klar over at der kan være årsager som for lidt søvn, kost og spændinger
    i kroppen. , for lidt motion. og hpv vacinen.m.m Men kan jo være rigtig svært at finde årsagen til migræne.
    Min datter lider af kronisk hovedpine:( og ingen piller hjælper på hende.
    For et par år siden led min datter af flere 3 migræne anfald om ugen i flere måneder. Ingen piller hjalp, men vi købte et magnet armbånd til hende og det fjernede hendes migræne anfald helt. Og hendes hovedpine blev lidt reduceret men forsvandt aldrig helt.
    Så vil klart anbefale magnet smykker mod migræne og nogle bliver også fri for hovedpine. :)
    Men spændende med det forsøg I skal være med i.
    Prøv og spørg dem hvad de mener om magneter smykker og om de kunne forestille sig at anbefale den behandlingsform til patienter.
    Synes jo at vores etablerede sundhedssystem er for dårlige til at rådgive patienter om alternative behandlings former som har hjulpet andre mennesker- Det handler om at lægerne er mere fokuseret på de lægemidler som medicinalstyrelsen fremstiller. og som de også får procenter af :(:(:(
  • Indstillinger
    Hjertelig tak for dit svar.
    Ja læger er i bund og grund ligeglade med hvad man fejler, det eneste de er interesseret i er at få så mange patienter som muligt de kan udskrive medicin mm til, så de kan tjene penge på os og leve fedt med deres familier, hvis man skal være 100 % ærlig! og det medicin man får er godt for noget men skadeligt for noget andet! så man kommer igen og skal have en anden slags medicin til noget andet også så de kan blive ved med at tjene penge på en.

    Nej alternativ behandlinger og alt det der er de ikke interesseret i og vil helst ud lukke det hvis man nævner nogle alternative behandlinger metoder mm, for hvis alle begyndte at bruge natur medicin og alternativ behandling som nok er det bedste og sundestes for vores krop,sjæl,og ånd hvem skal de så tjene penge på, så vil de begynde at gå neden om og hjem.

    Jeg lyder måske hård men er bare ærlig, det er kun os selv som kan passe bedst på os selv og holde os så raske som muligt, for mange mediciner piller med mere gør os bare mere syge og afhængig af alt det lort, det forløb vi skal igennem er heldigvis heller ikke medicinsk behandling som hvis vi havde skulle over på et hovedpine center ville ha været, hvilket min datter først var blivet henvist til, men så hørte jeg om det her og vil først prøve om det virker.
    Hilsen Jessie
  • Indstillinger
    Hej med jer her i indlæget. Prøv og kik på hjemmesiden gratis-smertebehandling.dk det kunne godt være at jeg kunne hjælpe hvis det var.
    med venlig hilsen
    Irming Rasmussen
Log in eller Registrér for at kommentere.