Hjem Sex & samliv Åben debat om kønssygdomme

Jeg har brug for hjælp

Redigeret 18 februar, 2017, 12:22 i Åben debat om kønssygdomme
Hej. Jeg er en dreng på 17 år gammel, for et par dage siden opdagede jeg en rød knop der ligner lidt en bums på min penis. Er der nogle der kan hjælpe?

Kommentarer

  • Måske det ganske enkelt ER en bums, som du bare skal lade være. Lad være med at pille i den; så forsvinder den stille og roligt af sig selv igen.

    Dog - du skriver under kønssygdomme, så hvis du har dyrket ubeskyttet sex med en eller flere, du ikke ved, hvor har været før, bør du helt klart gå til læge og blive undersøgt for noget kønsoverført.
  • Vidste ikke hvor jeg skulle skrive henne, jeg er jomfru, den er blevet mindre men gul i toppen
  • Så er det helt 100% ikke en kønssygdom, så mon ikke, du bare skal se det lidt an?

    Selvfølgelig skal du reagere, hvis det bliver værre. Husk nu, at selv om du givet er blevet det bildt ind, så er kønsdele ikke mere "farlige" end andre kropsdele, hvorfor du måske kunne få en lille mandesnak med din far om det, hvis du bliver bekymret.

    Jeg er helt sikker på, at han - eller en anden voksen, du har tillid til - vil lytte til dig og tage dig alvorligt.

    Ellers kan lægen være et helt fornuftigt sted at tage hen.
  • Den ligger på "skaftet" på højre siden og har noget tyndt død hud omkring den.
  • Kan en vort være gul i toppen, for den er nemlig lidt hård, og startede ud som stor men er blevet lidt mindre
Log in eller Registrér for at kommentere.