Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Penisring og smerter?

Redigeret 29 december, 2016, 05:36 i Åben debat for mænd
Hej alle mænder

Jeg skriver lige på vegne af en kæreste da jeg allerede havde en bruger herinde - så håber ikke jeg afbryder mandedebatten aaaalt for mig med alle mine feromoner. Jeg står i den situation at min kæreste har lidt problemer med de nedre kønsdele efter vi har brugt en penisring, hvis i ikke lige ved hvad det er kan det ses her og winkwink har også lavet en god beskrivelse nederst på siden - http://www.winkwink.dk/penisring.html ...
Vi har købt en af dem med vibrator til brug sammen. Men problemet ligger i at han nu har fået en kronisk smerte omkring roden på bagsiden ned mod klunkerne af hans penis. Kan det være noget der er brækket eller forstuvet? Tror i evt. vi burde få det undersøgt, eller er det bare noget der går i sig selv igen? Det har varet en uge nu, og selvom min kæreste altid er så standhaftig og aldrig vil gå til læge synes jeg alligevel det er den bedste idé. Jeg ved selvfølgelig ikke om smerterne stammer fra den penis ring vi har købt eller noget andet. Men det virker bare som om der er en klausal kobling mellem de to. Jeg har hvertfald svært at se om det var andet end fra penisringen det kunne fremstå. Det skal dog siges at der ikke er fremkommet en pludselig smerte men at det er kommet over tid. Vi har også snakket om at det kan være en blodsprængning da funktionen med en penisring jo også er at holde blodet ude i penis. (det står også på winkwink siden jeg har linket til).
Håber nogle har svar på tiltale :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er intet der kan brække eller forstuve i penis.... Hvis altså det et menneske vi taler om..
    Sprængt blodkar kunne nok ses ved misfarvning...
    Sad ringen så stramt, at det gjorde ondt imens den var på?
    blev farven på penis meget mørk, mens den var på?
    Var der stor hævelse?
    Var det let at få ringen af?
Log in eller Registrér for at kommentere.