Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

penis pumpe.?

hej har lige et lille spørgsmål..
er det rigtigt at penis pumper, kan forlænge penis..

(hvis ja: hvordan kan den det?)

virker den også,ligesom de,
lover inde på Bathmate.dk .
og ska man tro på den video som Bathmate.dk har i bunden af deres forside.?

m.v.h. hesten..
«1

Kommentarer

  • Allerførst, jeg er ikke læge, så den mere faglige begrundelse for, hvordan penispumper virker, må du få af en anden. Men ja, en penispumpe kan gøre din pik større, jeg antager, at det vaccum, der skabes, muliggør, at svulmelegemerne i din pik får mere blod i sig end tilfældet er under en normal rejsning.

    Du skal blot være klar over, at det øjeblik, du fjerner pumpen, så falder størrelsen af din pik relativt hurigt tilbage til det normale, du kan dog med fordel anvende en cockring, for at holde den kraftigere rejsning (og større størrelse), som pumpen giver dig, lidt længere.

    Vær dog opmærksom på, at der er grænser for, hvor længe af gange det er klogt at bruge både pumpe og cockring. Tal med din læge om det, så er du sikker på, at du ikke gør noget, der kan skade dig.
  • Hej.

    Jeg har selv købt dette "aggregat". Jeg var skeptisk men tænkte: 750 kr. - det er da værd at prøve. Handlen forløb hurtigt og fint, og jeg har nu anvendt pumpen i 2 uger med særdeles overbevisende resultat (15 => 17,5). Der anbefales et 6 ugers "program", men man kan fortsætte så længe der er ønske om yderlige volumen. Dog strammer pumpen gevaldigt om penis og giver nogle misfarvede "ringe" i et døgns tid. I medfølgende brochure står at man så skal købe en større pumpe - men den forhandles kun i én størrelse.

    Håber du kan bruge svaret. Jeg må erkende at min skepsis er gjort til skamme.
  • Såkaldte penispumper er rent spekulationssvindel i mænds mindreværdskomplekser forsåvidt angår ønsket om en større pik.