Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

penis pumpe.?

hej har lige et lille spørgsmål..
er det rigtigt at penis pumper, kan forlænge penis..

(hvis ja: hvordan kan den det?)

virker den også,ligesom de,
lover inde på Bathmate.dk .
og ska man tro på den video som Bathmate.dk har i bunden af deres forside.?

m.v.h. hesten..
«1

Kommentarer

  • Allerførst, jeg er ikke læge, så den mere faglige begrundelse for, hvordan penispumper virker, må du få af en anden. Men ja, en penispumpe kan gøre din pik større, jeg antager, at det vaccum, der skabes, muliggør, at svulmelegemerne i din pik får mere blod i sig end tilfældet er under en normal rejsning.

    Du skal blot være klar over, at det øjeblik, du fjerner pumpen, så falder størrelsen af din pik relativt hurigt tilbage til det normale, du kan dog med fordel anvende en cockring, for at holde den kraftigere rejsning (og større størrelse), som pumpen giver dig, lidt længere.

    Vær dog opmærksom på, at der er grænser for, hvor længe af gange det er klogt at bruge både pumpe og cockring. Tal med din læge om det, så er du sikker på, at du ikke gør noget, der kan skade dig.
  • Hej.

    Jeg har selv købt dette "aggregat". Jeg var skeptisk men tænkte: 750 kr. - det er da værd at prøve. Handlen forløb hurtigt og fint, og jeg har nu anvendt pumpen i 2 uger med særdeles overbevisende resultat (15 => 17,5). Der anbefales et 6 ugers "program", men man kan fortsætte så længe der er ønske om yderlige volumen. Dog strammer pumpen gevaldigt om penis og giver nogle misfarvede "ringe" i et døgns tid. I medfølgende brochure står at man så skal købe en større pumpe - men den forhandles kun i én størrelse.

    Håber du kan bruge svaret. Jeg må erkende at min skepsis er gjort til skamme.
  • Såkaldte penispumper er rent spekulationssvindel i mænds mindreværdskomplekser forsåvidt angår ønsket om en større pik.
    Chancen for at påføre hyggepinden permanent skade ved det idiotiske pumperi er også til stede medens det IKKE kan lade sig gøre at forstørre organet ved dette infantile pladder udover den midlertidige hævelse/ødemer som mishandlingen kan forårsage.
    KUN ved impotens og i kombination med en elastisk ring, kan dette pjankeri have et formål.
  • Har læst påp Bathmates hjemmeside og også de indlæg som er skrevet. Er der nogle, som har fået gode resultater og kan en forbedring eller er det hele noget som ikke er realistisk?
  • Selvfølgelig står der en masse positivt til disse produkter, ellers ville de ikke kunne sælge produktet...
  • Ja penispumper virker ved at strække vævet i pikken til grænsen hvor der så kommer små sprækker der bliver fyldt ud med nyt væv, men det foregår på celleniveau så det går meget langsomt da det kun er ca 15-20 minutter man kan bruge den af gangen.
    Den er dog den bedste løsning til at få en tykkere pik.
    Vil man derimod have en længere pik så er det en penisextender du skal bruge.
    Jeg har på 3 år ( fordi jeg har dårlig disciplin og ikke vil bruge min familietid på pikken) gjort min pik større 14-16 mm større i omkreds og 28 mm længere ved at bruge en extender og en pumpe.
    Det virker, men tager vildt lang tid.
  • Nu har jeg selv gennem ( uden at vide det præcist ) 5 år brugt en penispumpe og det er ikke fordi jeg ikke har fået nogle resultater, men det er nok kun 5 mm i længden og 10 måske 12 mm i omkredsen.
    Vil man have en længere pik så er det ikke en penispumpe man skal bruge, men en extender.
    Det har jeg fået gode resultater ud af ( 28 mm).
    Lad mig vende det sådan at jeg ikke tror på dine resultater for lad os sige at man kan overføre den hastighed man vokser med når man bruger en extender til når man bruger en pumpe, hold tungen lige i munden nu.
    Man kan ved flittig brug (af en extender) vokse med 0,003 cm pr time og der har man den på ca én time af gangen, men en pumpe kan man ikke have på mere end ca 20 minutter af gangen.
    Så for at vokse 2 cm ville du skulle have haft den på ca 666 timer ganget med 3 som er 1998 gange 20 minutter som er 27,7 dage uafbrudt og du siger den er ny.
    Hmmmmmmmmmmm LØGN.
    Jeg er bare ærlig overfor den person der gerne vil have en større pik, men piller alle jer der bare vil lave reklame for jeres små netbutikker ned. Kom an med et ærligt uddybende svar, men drop løgnene.
    Dette var skrevet til en løgner der prøvede at sælge hans penispumpe til 500 kr på at han på kort tid er vokset 2 cm og med ovenstående læst af dig kan du nok se at det ikke ville kunne lade sig gøre.
    Det virker, men er ikke en mirakelkur.
  • garcik9garcik9
    Redigeret 1 november, 2019, 07:34
    Penis udvidelsen forlængere - https://shуtobuy.dk Min penis er vokset 3.5 cm i længden efter brug af Andropenis. Jeg har haft den på når jeg har været på arbejde og den kan ikke ses under tøjet. Jeg kan varmt anbefale den.
  • Ingr813Ingr813
    Redigeret 1 maj, 2018, 14:55
    jeg anbefaler Bathmate
  • Så lidt du, men køb den billigste da det vacuum den laver er præcis det samme vacuum som den dyre laver.
Log in eller Registrér for at kommentere.