Hjem Ældre Åben debat for modne mænd og kvinder

Tryk i Brystet

Hej

Jeg har for nogle uger tilbage været forkølet. Snot og hoste blev hængende. Efterfølgende fik jeg ømheder i ryg, bryst og sider. Dengang var jeg nede ved lægen og havde fået tjekket blod hvor der ikke var noget at pege på i infektions tallet. Havde ikke feber da de målte, havde dog lidt i forkølelses/virus perioden. Han lyttede til mine lunger og der var heller ikke noget. Har røget i en del år men siden det startede er jeg næsten holdt op med at ryge. Sidste 2 dage ingen cigaretter.
Efterfølgende fik jeg ømheder i ryg, sider og bryst. Så begyndte det at trykke i min bryst. En aften på noget kursus ophold i tyskland var det værre. Havde et tryk i brystet plus følte at jeg ikke havde noget energi.

I det sidste har jeg oplevet et tryk i venstre bryst og nogle gange snorer det i venstre arm, men bliver lidt urolig fordi vi ved hvad der ligger i venstre bryst.
Idag fik jeg taget et hjertediagram som viste sig til at være fint. Gav igen blod for 3 gang med lavt infektionstal og ikke noget feber. Fik også taget røntgen billeder af hele brystkassen for en sikkerhedsskyld.

Det jeg finder mærkeligt nogle gange er, at jeg ikke oplever dette hvis jeg er ude at løbe eller når jeg dyrker noget sport.

Er der nogen derude der har oplevet lignende eller har erfaringer med symptomerne?

På forhånd tak.

Kommentarer

  • Hej, jeg har haft akkurat de samme symtomer efter Influencen jeg fik eller Lungebetændelsen , hosten i 3 dage med Penncelin og Kur på 20 Tabletter . Jeg havde en evig higen efter Vejret når jeg skulle gå Ture ude i Bygden eller Shoppede i Butikken , der sad en trættende tranghed foran Brystet hele tiden , som jeg ikke er sluppet fra endnu. Har også forstået at jeg har for mange Kilo og bære på , helt oppe på 134 kg . Var nede på 118 før så jeg ærgrer mig Blå.
    Ps. ! Man må endelig passe på i det tilfælde og ikke få Eftersyge som kann være værre og slås med end selve Influencen . Var også i CT scanneren og Røntgen ,men der var intet og se uden Lungebetændelse.

    MVH. Magnus T.J. Johansen fra Færøerne.
Log in eller Registrér for at kommentere.