Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Køb Priligy Dapoxetine online

Redigeret 13 maj, 2017, 12:03 i Åben debat om sex
Hej alle.


Sikker at køb Priligy Dapoxetine online? Er de lovligt? Nogen der har erfaring? Jeg ønsker kun at vide fra folk, der rent faktisk køb Priligy eller Dapoxetine online


Jeg er en ung mand på snart 20 år og går og døjer med et par problemer.

Jeg har lige siden jeg havde sex for første gang altid haft problemer med for tidlig sædafgang. Jeg kommer næsten altid inden for 2 minutter uanset tempo og stilling. Det har altid været et problem for mig og jeg har forsøgt mig flere forskellige tekniker for at trække tiden ud, bl.a. start-stop teknikken. Heldigvis har jeg en meget forstående kæreste som ikke har noget imod at jeg gør hende færdig på andre måder i stedet, men det går stadig mig på.
Her på det seneste er problemet blevet indhentet af mit andet problem - manglende rejsning. Er begyndt ikke at kunne få sjoverten op at stå på trods af at jeg er meget tændt og stadig har lysten. Problemet opstår oftest når jeg skal til at penetrere min kæreste eller når jeg allerede er oppe i hende. Dette har resulteret i et par pinlige situationer fra min side og sex er efterhånden begyndt at skræmme mig.. Mere end det tidligere har gjort!

Jeg er slank, lever sundt og dyrker regelmæssig motion. På trods af alt dette er sex blevet virkelig skræmmende for mig og jeg er ved at være helt ude af den.
Har snakket med min kæreste omkring det som siger at det sker for alle en gang i mellem. Desværre bliver problemet ikke bedre.

Jeg har endnu ikke konsulteret min læge omkring mine problemer da jeg skammer mig over det.

Håber der er et par kloge hoveder derude, som kan hjælpe mig med mit problem.

Med venlig hilsen
Den fortvivlede

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.