Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Har jeg astma

123457»

Kommentarer

  • Det kan nemt snyde, skimmelsvamp kan nemlig føleses som høfeber og andre ting der relatere til dine luftveje. Jeg har fornylig haft problemer med fugt i mit hjem. Vi opdaget det først lidt sent så jeg gik og døjede med træthed og ondt i hovedet.

    Det er derfor vigtigt at gøre noget ved da det kan føre til forkølelse, smerte i halsen, åndedrætsbesvær, hoste, halsbetændelse, kløen i huden, hududslæt, eksem, løbende eller stoppet næse. Hvis du er allergiker i forvejen er det specielt men selv hvis du ikke lider af allergi kan du udvikle permanent allergi af skimmel.

    I de værste tilfælde kan det vidst også føre til kræft samt sprede sig til organerne eller give indre blødninger til folk med dårligt immunforsvar.

    Fandt en del information på (link fjernet, red.) hvis man kigger i bunden af siden er der en masse information. Har i andre sider med god information er jeg utroligt interesseret.

    Håber du er i bedring nu
  • Hej

    Jeg har læst dit gamle indlæg vedr. astma - hvordan er det gået med dig ? og var det på grund af skimmelsvamp ? bedste hilsen
  • Hej

    Jeg har læst dit gamle indlæg vedr. astma - hvordan er det gået med dig ? og var det på grund af skimmelsvamp ? bedste hilsen
  • D-vitamin kan hjælpe til at reducere astmaanfald, ifølge ny stor undersøgelse:


    http://healthandscience.eu/index.php?op ... Itemid=269
Log in eller Registrér for at kommentere.