Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Champix. Hvad er jeres erfaring ?

12021222426

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej jeg er startet på champix den 1/10-2016 og stoppede med at ryge den 10/10-2016. Jeg Sys det går rigtig godt. Jeg kan dog godt få lyst til en smøg men lysten svinder hurtigt igen. Mit spørgsmål er om nogen ved om der er laver om pillerne for læser man om dem så er det jo år tilbage. Der står intet nyt om dem
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg tror ikke der er lavet om på pillerne.
    Jeg har været røgfri i 6 uger nu med Champix.
    Jeg fortsætter med pillerne til der er gået 3 måneder.
    Jeg vil gerne høre fra nogen, om det er svært at stoppe med pillerne. Om man får rygetrang.
    Min læge siger, at det er der det er sværest.
    Har du erfaring med dette så skriv endelig.
    Kh Jytte
  • Indstillinger
    hvor længe skal man tage Champix før man kan begynde at mærke trangen forsvinder?
  • Indstillinger
    Jeg synes at trangen aftager så snart man holder med at ryge cigaretterne, d.v.s. Ca 8-12 dage efter man er startet på Champix.
  • Indstillinger
    Frederikssund d 16-10 2016


    kan se at det er ved at være et år siden jeg skrev her inde om mit rygestop jeg har snart holdt et år jeg har godt nok taget 14 kg på men det betyder ikke noget jeg er så stolt af mig selv så jeg håber at dem der har valgt at ligge cigaretterne på hylden det er bare at holde ud det virker
  • Indstillinger
    Hej Frederikssund
    Stort til lykke med at du har været røgfri så længe.
    Var det svært, da du stoppede med pillerne?
    Det ercen kæmpe opmuntring til os herinde.
    Jeg har været røgfri i 7 uger nu.
    Fortsat held og lykke med dit rygestop.
    Kærlig hilsen
    Jytte
  • Indstillinger
    FREDERIKSSUND

    HEJ JYTTE

    DET ER FLOT AT DU HAR HOLDT 7 UGER.DU SPØRG OM DET VAR SVÆRT AT UNDVÆRE PILLERNE NEJ DET SYNTES JEG IKKE HÅBER AT DU HOLDER VED
    HILSEN FRA CHARLOTTE
  • Indstillinger
    Hej Charlotte
    Mange tak for din hilsen. Den blev jeg meget glad for. Jeg har været så nervøs for at skulle slippe pillerne igen.
    Fortsat held og lykke med dit rygestop.
    Knus Jytte
  • Indstillinger
    Hej du som skulle starte på Champix onsdag.
    Jeg havde nogle bivirkninger i form af kvalme i starten, men det er aftaget efterhånden.
    Held og lykke med dit rygestop.
    Kh Jytte
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg har været røgfri og nikotinfri i 3 måneder og nogle dage ved hjælp af Champix.
    Champix det er simpelthen vidundermidlet.
    Jeg har ingen rygetrang og der var ingen problemer i at stoppe med pillerne.
    Jeg kan kun varmt anbefale det:
    Bliv røg- og nikotinfri med Champix.
    Kærlig hilsen
    Jytte
Log in eller Registrér for at kommentere.