Hjem Tænder og mund Åben debat om tænder og mund

Envywhite

2»

Kommentarer

  • Igen bare en reklame, hvor det åbenbart STADIG er "forbudt" lige at spørge sin tandlæge til råds, FØR man kaster sig ud i sådanne eksperimenter.

    Gennem de år denne debat er dukket op, har jeg hver gang bedt om en forklaring på, hvorfor man netop "bare" skal gøre det her uden faglig rådgivning, og ja.... Svaret ligger åbenbart i vinden.

    Men selvfølgelig, bare det her og nu er biligt, så skidt med om det senere kommer til at koste en formue med ødelagte tænder for livet.
  • Ramul86Ramul86
    Redigeret 20 maj, 2019, 10:47
    Jeg kan anbefale en side der hedder (link fjernet, redaktionen) hvor man kan finde anmeldelser af hjemme tandblegning :)
  • Torben86Torben86
    Redigeret 20 maj, 2019, 10:47
    Prøvede engang en tandpasta der virkelig gjorde tænderene hvide, og der følger en lille sjov historie:

    Under et længere ophold i thailand, løb vi tør for tandpaster og ente med at købe noget i det lokale supermarked.

    De havde et dejligt stort udvalg af mærker vi som vi kender herhjemme fra, men de var dog ikke helt som vi var vandt til.

    I den første pakke havde de glemt den dejlige friske mint smag, og i stedet tilføjet en meget mærkelig smag af salt. Det var nok vores værste tandbørstning ever.

    Dagens efter købte vi en ny pakke, den havde dejlig mint smag, men efter 2 dage havde vi skrigende hvide tænder som aldrig før.

    Vi blev lidt bange, så jeg skrev hjem til min gamle tandlæge i københavn, og han rådet mig urolig meget til at finde en ny tandpasta uden alle disse hvidningsmidler i. Du kan evt. prøve at skrive til ham, (link fjernet, redaktionen) kan ud over det også anbefale ham til de normale behandlinger.
  • Der er en meget vigtig kendsgerning angående tandblegning:

    Hvis man lider af tilbage-trukket tandkød, og har fået fyldninger, da skal man vide at den gamle emalje og fyldningerne bleges forskelligt.

  • Redigeret 26 november, 2019, 10:06

    Hjemme Tandblegningskit - shytobuy.dk Godt alternativ til tandlægen! faktisk samme resultat bare meget billigere.

Log in eller Registrér for at kommentere.