Hjem Sex & samliv Sexfantasier

Er jeg normal ?

Redigeret 29 september, 2016, 11:34 i Sexfantasier
Hej Jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte men vil gerne have tilbagemeldinger på om jeg er normal eller skal søge hjælp og hvor kan jeg få det? er gift på 20 år har en dejlig kone men har drømme om at min kone skal gøre det med en anden. vi har prøvet det og det er skønt men det er som min kone ikke vil mere hun er blevet lige over 50 ser godt og er fin og dejlig men det tænder mig at hun er sammen med andre hun er så dejlig når hun kommer hjem og er godt brugt og dufter af varm sæd vil har vel prøvet det 10>15 gange 2 gange har jeg set på og det er hårdt det stikke og jeg kan næste ikke holde det ud høre hun nyder det og høre en anden mand puste og stønne og tømme sig i hende, for et par år siden sagde hun stop jeg har kommet med mage opfordringer bønner men det hjælper ikke. hun er kun gået med til at når vi holder nytårs aften med et holde venner som er ca 10 år ældre end os. så er hun trusse løs og sætter sig så manden " gæsten" kan se det og jeg kan se han nyder hvad han ser når hun sidder der og sprede ben i sin lille kjole og hendes dejlige blanke fisse stråler ud. vi har en god aften og når de er taget hjem kan vi ikke komme til at knalde hurtigt nok hun er selv meget klar til at blive taget vi taler om det og vi får begge en fed orgasme. men hvordan får jeg hede lidt mere igang eller er jeg bare total syg i kasketten
modtager gerne seriøse indlæg.
mvh
Thavisen

Kommentarer

  • Det er min erfaring, at det ofte er de mest indskrænkede, der har så travlt med at sætte grænser for, hvad der er normalt og især, hvad der ikke er, så lige præcis den side af sagen, ville jeg ikke tage så tungt, hvis jeg var dig.

    Vi har alle fantasier - nogle mere "livlige" end andre, og sådan er det. Du har en - for dig - meget spændende fantasi, som virkelig giver dig gode oplevelser, og du har været så heldig, at din kone har spillet med på den et godt stykke vej, men jeg fornemmer også, at I har et virkeligt godt og levende parforhold, så derfor bør du passe godt og grundigt på.

    For du kan risikere, at du får presset din kone så langt ud, at det kommer til at gå ud over jeres forhold, og det tror jeg ikke, du ønsker, vel?

    Som jeg læser dit indlæg, så er din kone ikke (mere) så tilfreds med disse ønsker fra din side, og det bør du respektere. Det er afsindigt vigtigt at man i et forhold prøver grænser af - det bliver forholdet kun mere levende af - men det er mindst lige så vigtigt, at man respekterer sin partners grænse, når den er nået, og det er den jo for din kone.

    Så mit råd til dig er helt klart, at du ikke forsøger at presse hende mere, men nyder den dejlige kone, du jo er så heldig at have. Hvis du presser hende for meget, så kan du jo netop risikere, at hun bliver så ked af det, at det ødelægger jeres forhold.

    Det lader jo til, at hun er med på mange ting i jeres liv, og heller ikke du kan vel få alt, så hvad med at nyde det, og måske lytte til hendes ønsker?
  • Hej unormale.

    Nej, du er ikke normal.

    Du har brug for hjælp!

    Har du ikke penge nok, kan du bruge mikonomi.dk eller laanpengesmart.dk, så du kan få råd til en ordentlig psykolog.
  • TonserKurt.
    Hvad bilder du egentlig ind? Du finder et næsten fire år gammelt indlæg frem og fastslår, at trådstarter er unormal.
    Og så forlanger du nærmest at han bør gå ud på et gråt lånemarked - som givet er en reklame fra noget, du selv kan tjene på - og mener han skal låne der for at få hjælp til en adfærd, som på ingen måde kan genere dig?

    Hvem pokker er unormal her?

    Hvis du absolut SKAL reklamere, bør du - i lighed med alm praksis - betale for dine reklamer, som i øvrigt er gængs - og normal - opførsel, i stedet for at svine et andet menneske til i din iver for at reklamere og putte penge i egen lomme.
Log in eller Registrér for at kommentere.