Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

Er jeg ved at dø?

Redigeret 21 september, 2016, 09:55 i Hovedpine og migræne
Hejsa
Jeg skriver fordi jeg i dag vågnede ved 01.30 og følte en helt ubeskrivelig udmattelse/træthed i min krop og hovedet som jeg aldrig har oplevet før. Det føles som at jeg ingen muskel har i hele min krop og mit hovedet føles tungt, det prikker, brænder, trykker og gør også ondt. Det føles vitterligt som om at min krop er ved at stå af, så nu frygter jeg ikke at vågne igen hvis jeg falder i søvn. Er der andre der har prøvet dette? Følelsen af total udmattelse, at ens krop lukker og slukker. Og så er alt liv forbi.
Håber at hører fra nogen i lignende situationer.
Mvh Cathrine

Kommentarer

  • Mon dog det er helt så galt?

    Du har i hvert fundet energi til - i tiden efter - at søge på nettet, finde netdoktor, oprette dig og stille spørgsmålet.

    Du er muligvis ved at udvikle en influenza eller måske er du stresset, har - har haft - lidt for meget enten fysisk eller psykisk at tumle med.

    Men - hvis du pludseligt har fået det sådan at du har denne frygt, har du vel kontaktet din læge her til morgen?

    Jo, jeg har da også oplevet denne pludselige, totale udmattelse - det tror jeg mange har.
    Jeg ser det som et tegn fra kroppen om, at det nu er tid til at tage den med ro og være lidt ekstra god ved sig selv.

    Hvis vi alle var bedre til at lytte efter kroppens signaler, i stedet for bare at ignorere, eller bedøve med medicin, ville de fleste nok generelt have det bedre.

    Håber du har lidt mere ro nu.
  • Jeg ser, du du har lagt endnu en debat ud, hvorfor mit svar her givet er helt irrelevant.

    Husk dog, det her er et debatforum, ikke en brevkasse.
Log in eller Registrér for at kommentere.