Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Opmærksomhed nærvær....sms/tale

Redigeret 4 august, 2016, 06:05 i Åben debat for kvinder
Efter at være blevet skilt for 10 år siden og været i to forhold...et a 4 år hvor han gerne ville bo sammen ...det ville jeg ikke. så single i to år...så i et sexforhold til en i 3½ år ...har jeg nu fået en kæreste.

Problemet er at jeg er så usikker ....hele tiden ??? Usikker på om han vil mig ..usikker på om han bare bruger mig ...usikker på om han elsker mig?

Jeg mener ikke de ting ville være tilstede hvis det virkeligt var ...

Efter at have kendt mig i 3 uger skrev han at han elskede mig....Der var jeg slet ikke med. Ikke alene synes jeg han er en rigtig dejlig mand og sexuelt tiltrækkende (efter vi lige havde nogen startvanskeligheder en gang) . så jeg kunne ikke lige skrive det samme til ham. Men jeg har følelser for ham..nu er jeg bare i tvivl om det er noget han bare slynger ud til højre og venstre...og for mig er de ord hellige.

Når jeg er hjemme hos ham er han sød ..men også underlig flyvsk ...det er som om han er tilstede og alligevel ikke ? Jeg tænker om smerten ved det forhold han er kommer ud af for et år siden stadig sidder i ham? Om smertern over det forhold jeg kom ud af ...med en sociopatisk mand ...som jeg desværre var vild med .. stadig sidder i mig ?

Det er som om jeg såååååå gerne vil ham og så blir jeg usikker. Ham den anden ødelagde meget mht tillid for mig.

Har jeg lyst til ham her ? Ja meget ...

Han er en rigtig mand og jeg tænder på ham MEN ....der er også et eller andet sexuelt . Jeg er vant til supergo sex. Det kan ham her også. MEN jeg vil have ham hver dag og to gange om dagen ...

Det er lissom om han ikke tror på det ? For han gør det ikke...han ligesom venter på at jeg skal gøre noget ..eller også har han ikke rigtig lyst ?

Jeg har lyst til at være nær ham HELE TIDEN men bor 1 times kørsel væk..han går på arbejde og jeg er in between jobs.

Nu er jeg blevet usikker på om jeg tør ringe til ham ? Jeg kørte hjem fra ham igår ...og savner ham allerede ? Hans fysiske nærhed.

jeg kan mærke mit store udækkede behov ...og jeg kan mærke at jeg ikke tør sige det til ham ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Ved ikke om han lægger lige så meget i det som dig. ?
    Men I er allerede startet med sex, inden I overhovedet har lært hinanden at kende rigtigt. Det tager lang tid at lære et andet menneske at kende. Og har altid ment at det er synd at man tager hul på sex livets glæder inden man overhovedet har kendt hinanden at kende rigtigt. Måske er den anden kun ude efter sex? og ikke mere.
    Men det er lidt mærkeligt at han ikke lægger op til sex, men måske er han bare genert eller er ved at miste interessen for dig.

    Håber du får den mand som elsker dig for den du er.

    Lisbeth
  • Indstillinger
    Du har mødt en dejlig mand, som du bestemt også har følelser for, men nej – du kan ikke allerede vide, om du elsker ham. Han har godt nok meldt sine følelser ud noget tidligt, men måske han netop har mærket, at du er den rette for ham? Det ved du jo ikke, for du har valgt at tolke det som om, han er noget overfladisk?

    Du har en masse gætterier om, hvorfor han er ”flyvsk”, måske det skyldes dette eller hint, men det falder dig åbenbart ikke ind, at foreslå at I sætter jer sammen og får talt om tingene?

    Det lader til, at du faktisk meget gerne vil ham her, og så er du måske nok nødt til at satse og kaste dig ud i, at I får talt sammen. Af en eller anden grund er samtale det sidste, der falder en ind, når man møder en, man gerne vil have ind i sit liv.

    Du har et endog meget stort seksuelt behov, og det er da fint, men måske han er i tvivl om, om det handler om, at det virkelig ER det, du vil – eller om du prøver at ”imponere” ham. Det er jo ofte sådan, at i begyndelsen af et forhold kan man have sex hele tiden, men når det bliver ”hverdag” og den første beruselse har lagt sig, så falder det seksuelle behov også til noget mere moderat, og hvor skal han vide fra, at det er sådan, du gerne vil have det altid, hvis ikke du fortæller ham det?

    Du tør ikke ringe til ham eller sende en besked, når du lige har været hos ham – det kunne jo være, at han opfatter denne tavshed til, at du ikke lige har lyst til at være sammen med ham. Hvad er der galt i at sende en besked med teksten: ”Det var skønt at være sammen med dig – jeg savner dig allerede igen” -f.eks.

    Så – hvis du vil ham, så sats – fortæl ham, hvordan du har det, fortæl ham om din usikkerhed, og bed ham melde klart ud til dig.

    Så ved I hvor I har hinanden, og måske det så bliver et super godt forhold – måske han eller du finder ud af, at det I vil med hinanden ikke hænger sammen.

    Hvorfor ikke finde ud af det nu – i stedet for at gå og gætte på alt muligt, der givet ikke er det, du gætter.

    Jeg har set, at du kan mærke du ikke tør – du må selvfølgelig allerførst overveje med dig selv, om du i det hele taget tør gå ind i et forhold, eller om du har brug for mere tid til at finde dig selv efter tidligere forhold.
Log in eller Registrér for at kommentere.