Hjem Kvinder Åben debat for kvinder

Konstant svie i underlivet.

Hej med jer.

jeg skriver her fordi jeg efterhånden er en meget fortvivlet og mut pige der døjer med et problem jeg ikke kan finde hoved og hale i :-( jeg beklager den lange roman... men jeg er ved at gå ud af mit gode skind!

Jeg har en konstant svie og brændende fornemmelse i mit underliv! jeg føler primært det er mit urinrør, men det kan også sagtens føles som hele området.

lidt fakta..

jeg har i de sidste 2 år døjet meget med svamp. og har været på diverse kurer. men inden for de sidste 3-4 måneder har det bare været utroligt slemt! og uden kløende fornemmelse, som jeg normalt kendetegner ved svamp. men istarten troede jeg det var svampen der var vendt tilbage så jeg tog en fluconasol pille ( har dem liggende på recept ) men det virkede ikke! pludseligt begyndte en ruheds og sviende/brændende fornemmelse at komme. jeg tog til lægen og blev tjekket for svamp, men prøven var negativ. den sviende og brændene fornemmelse blev ved og ved! og jeg tog endnu en fluconasol! pludseligt hjalp den! og jeg var super glad! men efter 3 dage var symptomerne tilbage! og tilsidst henvendte min læge mig til en gynækolog. Her fik jeg også at vide at det nok var svamp, jeg fik en recept på 50 mg fluconasol om dagen i en måned. Det hjalp i perioder, hvor det kunne være stort set væk i 1-3 dage og så pludseligt begyndte det at svie igen! ( sådan har det været on - off den sidste måned ) jeg har aldrig haft blærebetændelse, men da svien begyndte troede jeg selvfølgeligt det var det og fik det tjekket.. igen negativ!! jeg følger alle råd mod svamp! ingen stramme trusser/tøj spiser stort set ikke sukker osv! jeg ryger godt nok og ved faktisk ikke om det kan forværre svampen? ( men er det overhovedet svamp? ) jeg har ingen kæreste. og har ikke haft sex mens mine problemer har været der. det skal dog siges at det på ingen måder gør ondt når jeg putter min menstruations kop op eller smøre med noget mod tørhedsfornemmelsen. jeg er podet negativ for klamydia... jeg har ingen symptomer når jeg vågner om morgenen! men efter jeg har tisset og tørret mig starter svien og den brændene fornemmelse! det gør mig så ked af det, og er ved at bryde sammen i gråd dagligt pga smerter ( svien og brænden )

er der nogen der kender til disse symptomer og evt kan hjælpe mig med at finde en mulig årsag?

det betyder alverdens for mig!

knus denfortvivlede...

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.