Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Ham og den anden

Redigeret 19 juni, 2016, 02:09 i Åben debat om sex
Jeg har mødt en mand, før vi mødtes sexuelt talte han meget om hvor stor han var samt alt det han ville.

Så var vi sammen og han kunne ikke komme ???? Jeg kan rigtig godt li ham ..ku da nok forelske mig i ham ..og jeg var så utrolig tændt på at være sammen med ham.

Det der sket var at han blev ved og ved og jeg blev mere og mere frustret ...og så begyndte jeg at tænke om det var mig der var noget ivejen med...men ikke alene det ..jeg tænkte på (og det er jo skrækkeligt) om han også lå og tænkte på hans ex og sådan de havde det ..(det kom jeg lidt til).

Min ex var mesteren i sex og vi havde et vildt godt sexliv ...han behøvede ikke at prale eller tale om noget som helst.

Tilgengæld var han meget dysfunktionel og det ..var jeg så også siden jeg holdt fast i ham.

Men sexuelt savner jeg ham. Ham her, den nye ...ville kunne blive god..han var god..men han kom ikke.

Jeg undrer mig over hvad der skete og ja ..som sagt en mand jeg rigtig godt kan li...

Men når en mand ikke kommer så er der da noget galt?

Kommentarer

  • Tak Persil

    Tja ja ..måske er det en af de ting...må indrømme jeg var for flov til at tale om det ku ikke li at sige " hvorfor kommer du ikke" ...?

    Men da jeg faktisk synes han er en rigtig dejlig mand, vil jeg give det en chance. Så må vi jo se hvad han så synes.

    Men det kan jo ikke være mening man skal stå på hovedet og slå knuder på sig selv for at få ham til at komme. Men tænker han på det jeg skrev før ? Hmm nå nu vil jeg se.

    Det er bare så ærgerligt når vi nu havde alletiders aften og jeg NYDER at være sammen med ham - uden for sengen . Han sagde heller ikke selv noget??? Jeg blir lidt urolig over en så tavs mand ..tænker hvad tænker han ? og kan ikke li at sige det . Så vil jeg prøve at være rolig. For jeg vil se ham igen.
  • Han er nok snarere lidt nervøs, for han kender jo sit problem.
  • Ja, måske Persil - eller også brød han sig ikke om det . Han var også nærmest lydløs og DET bryder jeg mig så ikke så meget om ...dt var han sørme ikke på andet tidspunkt hvor vi talte i telefon ..og der kom han.
  • Nå man skal også være rigtig tændt for at være sammen med en mand...eller også var det hans uformåen, der ødelagde min lyst. Lige nu er jeg da bare helt ødelagt og har sovet hele dagen ...og er vred på mg selv ...skønt han var og er sød er vi nok ikke et seksuelt match. Savnet efter den mand jeg havde ...og som gik ...blev blæst voldsomt op igen efter det her. Men det var ærgerligt det ikke gik med ham her for jeg ku li ham og kan li ham.

    Kan bare ikke lade være at ryste på hovedet af mig selv ..at falde for en det fabulerer om sex over telefonen...og som jeg bad holde op ...og som så blev ved..talte om sine 20 cm (og jeg er så vant til en der vitterlig havde 20 cm og kanongod sex) .....og så denne her oplevelse.

    Jeg vil simpelthen ikke date mænd på denne måde mere....jeg har været en idiot ...og det her er brødkrummer
  • Jeg må indrømme, det samme tænkte jeg om ham, da du fortalte han havde så travlt med at fortælle om hans formåen. Jeg tænkte pralerier for at dække over hans problem.
    Han kunne jo have søgt hjælp i stedet for.

    Hvis han ikke var sådan en pralerøv ville jeg nok tale med ham om det, men "pralerøve" er ikke meget værd efter min mening. Jeg kan godt forstå du ikke gider date på den måde.
  • Rolig nu

    den første gang jeg er sammen med en ny pige der kan jeg heller ikke komme. Men det kan jeg 2 eller 3 gang og så kører det

Log in eller Registrér for at kommentere.