Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Verdens eneste lungerens...

Redigeret 6 juni, 2016, 13:24 i Lungeproblemer
Det findes faktisk og i-og-med den indeholder wildcrafted urter fjerner den ALT shittet og -ja, jeg selv hostede tjære op i små flager for ikke at snakke om jeg troede jeg vågnede en 'skov' efter 3 uger pga. lungerne var helt udrenset

Hvis du læser det her får du reddet dine lunger og dem spøger man ikke med: det den sygdom der får fyret flest læger pga. lægen ik ka holde ud og se patienten lide og hiver 'stikke ud'.,,

Nå ja, firmaet hedder global healing center og produktet hed vistnok Alllertrex !!
Stor firma med over 7500 læger tilknyttet World Wide - selvfølgelig ikke en læge i Danmark selvom præparatet er mere effektivt end hvis man fik sprættet lungerne på riget.. PS. Jeg ryger det dobbelte nu...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hmmm - Lyder for godt til at være sandt, så mon ikke det er fup og fidus - og en i øvrigt ret dårlig reklame.

    Hvis det var sandt, så ville det jo nok ikke være en hemmelighed, man tilfældigt ser på et debatforum, vel?

    Men - der er givet penge i det - og vel sagtens også til dig.
  • Indstillinger
    Ren oplysning søde ven! Elsker hjælpe andre; en del af fidusen herinde, vel..!! Anyway nej det skam ingen spøg og du for mildest talt et chok når du ser allertrex videoen...over en million daglig besøgende...!! De har osse en til , ja, nyrer, stofskiftet, leveren, immunsystem osv osv.. - meget fornemt sted.. Og nej desværre er jeg ik i samarbejde med et af verdens største medicinal/urtevirksomheder..!! PS. Man får det 3-5 dage efter og du ka TRO det hjælper...renheden er 600 gange større end hos urtehuset & Co..
Log in eller Registrér for at kommentere.