Hjem Kvinder Snart gravid

Brunt udflåd?

Redigeret 30 maj, 2016, 07:15 i Snart gravid
Hej allesammen
Så omkring den 1 maj, havde jeg ubeskyttede sex, da jeg er på p piller. Jeg glemte så at tage mine p piller de næste 2 dage efter, men jeg fik så min menstruation og begyndte på mine piller ugen efter igen. Den 19 maj får jeg så noget brunt udflåd og det er blevet ved lige siden, altså 8 dage nu. Det er ikke bare lidt, men lidt meget og når jeg tørre mig kommer der en lang brun slimklat på papiret, er det normalt? Nu bliver jeg bare i tvivl om det egentlig var min menstruation jeg fik i starten af maj, da brunt udflåd er et tegn på graviditet. Jeg tog en graviditetstest igår men den var negativ. Er der andre grunde til brunt udflåd? Kan det have noget med mine p piller at gøre eller er det helt normalt?

På forhånd tak

Kommentarer

  • Det var underligt, har alting da ændret sig, for jeg har aldrig hørt brunt udflåd var tegn på graviditet. Jeg tror bestemt heller ikke det passer.

    Jeg ville da snarere tro det havde noget med p pillerne at gøre.
  • Ja, der er godt nok kommet mange nye symptomer på graviditet som man overhovedet ikke kendte til for bare få år siden - mærkeligt.

    Hvis du ikke har haft samleje siden 1. maj, dvs at det kun er yderst sjældent, så er p-piller da en rigtig dårlig løsning; du har jo ikke brug for hormonbeskyttelse døgnet rundt 24/7, vel?

    Oven i købet glemmer du pillerne, hvilket gør det til en yderst risikabel prævention, der ikke virker efter hensigten - det kan du læse i indlægssedlen for din medicin.

    Den brune blødning er efter al sandsynlighed p-pillerne, som din krop i forvejen ikke har specielt godt af.
Log in eller Registrér for at kommentere.