Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kinesisk plaster mod prostata

Redigeret 20 maj, 2016, 05:08 i Åben debat for mænd
Er der nogen, der har erfaringer med et kinesisk naturprodukt ved navn PROSTAPLAST.

Det blev heftigt markedsført på facebook i går.

Det skulle kunne afhjælpe/næsten helbrede prostata-problemer med tilhørende vandladningsproblemer. Desuden skulle det kunne øge potensen og give længere og hårdere erektioner. Alt sammen ifølge reklame"brølet" på facebook.

Det markedsføres af et amerikansk firma, som bl.a. henviser til en hollandsk undersøgelse. Den viser fantastisk positive resultater ved brugen af Prostaplast, men firmaet fortæller ikke, hvad undersøgelsen hedder. Og jeg har ikke kunnet google mig frem til den.

Så hvis du kender det mindste til det her "vidundermiddel" - eller den hollandske undersøgelse - hører jeg meget gerne. Tak!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hmm en søgning på http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed gav intet resultet. Så deres "forskning" er ikke registreret i den store database.

    Gennem whois kan man se at domænet prostaplast.com er anonymt registreret i Panama.


    Formentligt vil et plaster af aktivt kul (søg i google på Aktivt Kul Omslag) som du selv kan lave for 10 kr´, være lige så godt.

    Der er noget information her på siden.

    http://www.charcoalremedies.com/cancer
  • Indstillinger

    Hej alle sammen!

    Pas på med ProstaPlast det er vistnok et svindelforetagende. Jeg læste om ProstaPlast på Internettet og det blev jo lovprist til op i skyerne.
    Da jeg i mange år har døjet med det lægerne kalder en mindre forstørrelse af Prostata og får forstyrret min nattesøvn af vandladning købte jeg ProstaPlast den 9.marts dette år. Den 13. marts hævede man pengene på min konto. Den 16. marts havde jeg stadig ikke modtaget nogle plastre så jeg skrev og klagede. Den 19.marts modtaget jeg en mail hvor man beklager at ordren havde forputtet sig men nu var den sendt. Den 21. marts får jeg igen en mail at nu er produktet afsendt og på vej til mig. Den 22. marts modtager jeg en mail på dansk med et pakkenummer til Post Nords Track & Trace men når jeg forsøger at finde status på pakkenummeret får jeg at vide dette nummer ikke findes.. Senere på dagen prøver jeg igen og nu fortæller Track & Trace at pakken er afsendt dags dato fra afsendelseslandet (formentlig Kina) kl. 10:54.
    Da leveringstiden er mellem 4 og 7 hverdage kan jeg altså forvente at modtage produktet den 3. april 2018. Det vil sige at leveringstiden har været 26 dage og at jeg har foræret ProstaPlast forrentning af mine penge i 22 dage og leveringstiden ikke var 4 - 7 dage men 26 dage.
    Hvorvidt produktet så overhovedet virker som beskrevet er på nuværende meget uvist, men taget alle de andre problemer i betragtning har jeg overhovedet ingen forventninger og oplever at jeg har smidt DKK 295 ud af vinduet til ingen nytte.
    Så kære venner pas på - det er vistnok over kreative mennesker der står bag.
    Med venlig hilsen
    Viking42dk

Log in eller Registrér for at kommentere.