Hjem Kvinder Åben debat for kvinder

Var han lige grov ?

Redigeret 18 maj, 2016, 07:20 i Åben debat for kvinder
Havde skrevet frem og tilbage med en mand, der så inviterede mig over til ham.

Han var sød, så ok ud , allerede på køreturen lagde han hånden på mine lår og var ...nærgående, flirtene. Han var en mand, der udstrålede autoritet. Det er dejligt med den opmærksomhed, da jeg var dybt ked af et forhold jeg var kommet ud af, og stadig savnede. Kort sagt :jeg savnede en mand. Nu datede jeg for første gange siden ham. Og håbede at møde kærligheden....jeg var alene og sårbar...og havde glædet mig til at møde ham. Og jeg ku godt li ham.

Da vi kom hjem til hans sted ..var hans hus rystende misligholdt udenpå og indvendigt...det ku jeg ikke li ..køkken - bad og soveværelse var ok . (Det var en gård)..men ruderne var revnede og murværket totalt "trænger til en håndværker". Ligeså haven..han gik klart ikke op i det ? Jeg ville aldrig kunne bo sådan..alt skulle laves og vinduerne skiftes ud.

Han var ophidset, kyssede og krammede

Om aftenen inviterede han mig ud og spise ...det var skønt. Han var stor stærk, velklædt (havde masser af venner og ja travlt )gjorde sig umage...da vi kom hjem var det naturligt for mig at gå i seng med ham. Han talte om hvor velskabt jeg var og at det havde mine forældre gjort godt...og min lille dejlige f..og osv

Han spurgte om mærkelige ting, hvornår jeg sidst havde haft sex ...(jeg fortalte ikke jeg var vant til en på 1,94 med en stor en) ....og kommenterede at han gled ind i mig ..og andre jo var som "at få spidset en blyant " ...altså at de syntes han var stor ..

(jeg er meget vant til go sex...eller var)

Om morgenen kørte han efter morgenbrød ...

I hans badeværelse så jeg nu ting stå fra en kvinde...(men der var ikke noget tøj),

Jeg lod som ingenting ..tænkte på at han sagde "han hadede uærlighed"....der var noget der ikke passede ( efter min terminologi)

Senere kørte han mig rundt i sin landsdel og jeg nød det ...han havde bestilt bord et sted og vi var ude og spise igen...Han var gavmild.

Da vi kom hjem ..var han træt og vi var inde i hans stue (der så forfærdelig ud og var kold) ...han faldt i søvn og så gik vi i seng...

Jeg ku mærke jeg var utryg kunne ikke forklare hvorfor ...jeg fik ondt i maven..

Sov dårligt...vi havde sex

Han spurgte ind til hvornår jeg første gang havde sex...

Han kommenterede "barberer du tit din osv...."

Gik videre til " nå du kan vel ikke få børn mere" ...nej sagde jeg - jeg er opereret (grav u på livmoder) ...så ville han vide hvad det var ..jeg gled af på det..

Så kom dagen jeg sku hjem ...han kørte efter morgenbrød mens han var væk checkede jeg historikken på hans åbne pc...så at han havde været inde på det d side hvor vi havde mødt hinanden, samme morgen.

Jeg blev ked af det men lod som ingenting ..mistede interessen for ham totalt. Jeg sku være der til om aftenen. Tænkte på hvor stormende sød han havde været .... nu følte jeg mig mentalt udmattet og psykisk misbrugt....

Så kørte vi og han viste mig mange ting på vejen..men var kølig..sparsom øjenkontakt (der var 100 km). Han betalte indgang til et sted ...det så vi så om dagen. Da vi havde set det, ville jeg egentlig helst have været hen til den båd jeg sku med hjem...følte jeg gik med en løgner og en hykler. Jeg orkede bare ikke sige " nå du ..tak for denne gang jeg vil egentlig bare gerne hjem ..kør du bare hjem " du har sikkert travlt".

Vi havde gået meget og jeg ku dårligt gå på belægningen i mine sandaler i dag holdtt han mig ikke i hånden eller noget som han havde gjort de andre dage..han ville ikke køre hjem "vi sku lige se noget andet . Så sagde han " nå gamle kone kan du følge med ? Du kan vel ikke følge med mig ..for der skal meget til " ...

Vi gik på de her sten (som i gamle dage ..og ikke brosten) . ...Jeg blev p....sur og rigtig vred men viste det ikke ..lo bare og sagde nå det tror du ikke. Jeg synes ikke en mand skal tale sådan til en kvinde ..og hvad fanden bildte han sig ind ...

Mange synes det er ok og normalt at tale til hinanden på den måde ..

Jeg ku aldrig drømme om at tale sådan til ham..og jeg er vant il mænd der er 10 år yngre end ham ...Det sagde jeg ikke.

Han kørte mig til båden og jeg var glad da han kørte..jeg var dybt generet af nogen af de ting jeg her har beskrevet ...

Jeg har absolut ingen humor på de her områder og jeg syntes han var grov...

Jeg har ikke skrevet tak for en god tur..og han har heller ikke skrevet ( vil lavede mange ting og han gav meget ...men ærlig talt ...det der var ikke rart...hvad synes i ?

Ville i have taget det med humor det han sagde? Hvad ville andre have gjort ?

Jeg kom for kærligheden og mødte en seriedater...lige præcis det jeg ikke ville ..og en der fik mig til at få et dårligt...samtidig med alt de andet???

Kommentarer

  • "Jeg kom for kærligheden og mødte en seriedater."


    Måske har han troet det samme. Grov, det ved jeg nu ikke, han opførte sig jo flot over for dig og er vel blevet skuffet, som du selv blev.
    Jeg mener I var lige gode om den oplevelse.
  • jamen hov...jeg ku jo rigtig godt li ham...og kom over fordi jeg var interesseret i ham...Jeg skrev ikke med andre end ham. Jeg gik ikke på nettet. Jeg gik ikke bag ryggen på ham.

    Jeg syntes virkelig han var god til at gøre noget ud af det, det var jeg virkelig glad for og nød.

    Da jeg så det på hans pc...gik jeg i stå.

    Så jeg har ikke kunnet skrive tak for en dejlig osv...for der var jo også det med der ikke var dejligt. Alligevel føler jeg mig som et skarn ved ikke at have skrevet noget og sluttet med at sige "tak for en dejlig miniferie og hvis du nogensinde kommer over til der hvor jeg bor er du velkommen".

    Jeg syntes faktisk det lød overfladisk og fjollet for sagen var at jeg var ked af det jeg havde opdaget og ikke vidste hvordan jeg skulle håndtere det.

    Med det samme mindede han bare om mænd der udnytter .

    Så jeg ku ikke mere være varm og glad jeg blev nervøs og utryg og skjulte det ...jeg brød mig ikke om at blive behandlet så koldt...men godt.
  • Men jeg var nu ikke taget på besøg hos en fremmed mand i et par dage uden overhovedet at kende vedkommende. Så han har nok fået en forkert opfattelse.

    Siden han siger: "gamle kone" er I sikkert kommet på tværs af hinanden. Men det var frækt og jeg ville også være blevet sur. Han har nu nok mærket du var utilfreds, måske derfor han sagde det.

    Selvfølgelig kunne han have oplyst han havde "travlt", men mon ikke han har troet du også havde.
    Jeg kan godt forstå du er skuffet , fordi du havde drømt om noget andet. Så næste gang skulle du lære personen lidt bedre at kende. Det kunne jo også have været farligt.
  • Redigeret 18 maj, 2016, 05:55
    Ja du har ret . man blir bare så forvirret af sådan en behandling. Jeg havde jo håbet på mere end det. Så er jeg ikke en seriedater og vil heller ikke være det. Ham her var udvalgt.

    og jeg synes han spurgte om nogen mærkelige ting...

    Jeg ved slet ikke hvad der skete ...eller hvorfor han pludselig slog om i opførsel ...jeg må jo have gjort noget. Eller også havde han fået det han skulle og så var det videre.

    Jeg ved det ikke. Men han skal ikke være respektløs over for mig.

    og så var han en gentleman på samme tid?

    Der er bare det at min exven ...ku nedbryde ens selvtillid med ord og gjorde det ..da ham her gik igang med at tale sådan. blev jeg bange.

    Det irriterer mig at jeg var så fej så jeg ikke turde tale om "hvad synes du" ...og så bare tage det derfra. det var jo kun en date.

    Vi havde talt sammen 2-3 gange i tlf i over 14 dage ...så kendte lidt til hinanden.
  • Man kender slet ikke hinanden efter at have skrevet og talt lidt i telefon sammen.

    Mennesker er forskellige og nogen gange kan man slet ikke forstå hvad de mener eller ikke mener.

    Du er blevet skuffet og det forstår jeg godt.
    Jeg vil råde dig til at lære vedkommende lidt bedre at kende før du besøger en privat. Man aner intet om, hvad det er for mennesker. Og så slipper du også for at blive så skuffet.
    Jeg mener du skal være glad for han opførte sig rimeligt pænt, du kunne være løbet ind i en sadist.
  • Du skriver om din selvtillid. Du skal sige til dig selv, du er lige så god som andre mennesker. Du behøver ikke at bøje dig for alt, du har også lov til at være et menneske med dine egne meninger.

    Jeg har selv prøvet at blive nedbrudt, men det hjælper faktisk at fortælle sig selv igen og igen, at man er lige så god som andre. At man har lov til at have og sige sine meninger, når man gør det pænt. At det andre mener ikke behøver at være det rigtige. Det kan lige så godt være dig, der har ret.
  • Det er sandt. Jeg sidder bare og evaluerer min egen opførsel.

    Jeg ku li ham ...men der var noget ved ham der gjorde mig usikker og nervøs.

    Jeg var stærk nok til at undersøge hans pc. Jeg var taknemmelige og sød ..skabte mig ikke eller lavede en scene- da jeg så hvad jeg så. Trak mig bare.

    Mange ting gjorde jeg rigtigt ....og han var go på rigtig mange områder.

    Der er ting jeg vil forbedre ved mig selv..men jeg ville ham det godt.

    Da han viste de tegn og ord på nedbrydning ...som du så også kender. Så vidste jeg at jeg måtte hjem.

    Og ellers har du så umådelige meget ret.
  • En del af det er du selv skyld i det. Man besøger ikke en fremmeds hjem uden at mødes med vedkommende først og endda overnatte i et par dage samt sex fra dag 1, uden at lære vedkommende bedre at kende. Du lære ikke vedkommende at kende på 14 dage via telefon og chat medmindre man kun er til engangsknald. Du har givet ham forkerte signaler og tror bar du kun er til hygge ligesom ham selv, i fik en oplevelse sammen og så var det bar det, videre til den næste. Når man søger kærligheden starter man med date stille rolig, som at mødes på cafe drikke en kop kaffe sammen, tage en tur i parken osv lære hinanden bedre at kende der kan man finde ud af om vedkommende er seriøs eller ej. At finde kærligheden tager tid det sker ikke ved første date eller gå i seng med vedkommende der skal flere dates til. Er du seriøs skal du selv være seriøs ellers bliver det ikke gengældt.
  • Nok rigtigt. ...

    Sån er det. Jeg er for sexuelt anlagt og det støder mænd
Log in eller Registrér for at kommentere.