Hjem Sind og psyke Stress

Køb Xanax alprazolam online uden recept

AnonymousAnonymous
Redigeret 18 marts, 2017, 21:24 i Stress
Hvor kommer alle køb? Godt sted at køb xanax alprazolam online uden recept god pris (link fjernet, red.)

Kommentarer

  • Næppe!

    Her er nogle af bivirkningerne

    søvnløshed
    humommelsesproblemer
    sløret tale
    irritabilitet
    dårlig koncentration


    Læs evt mere her
    http://www.rxlist.com/xanax-side-effect ... center.htm

    Prøv i stedet at finde ud af hvad der gør dig stresset.
    Din chef, din partner, køberdu for meget så du har dårlig økonomi? Husker du at gå lange ture i den friske luft ? Spiser du ordentligt? Sover du længe nok ?Spiser du sundt ?
  • Hej Kiios342, da du købte fra den hjemmeside du har linket, er det sikkert? Altså kan jeg trygt bestille derover? hvad for nogle forbehold skal jeg tage mig? - ved heller ikke helt hvad reglerne er på dette område?
  • Jeg kender også nogen der har fået denne form for medicin i mindst 15 år, og uden problemer holdt op.
    Det der overformynderi, det har en hvis person skabt. Her oplever jeg meget, at det er sygeplejersker der er den formynderiske og bedrevidende, der uden blusel kommer med diverse anbefalinger.
    Et eksempel var min svigermor. Hun havde fået beroligende medicin i mange, mange år. Hun var et menneske, der af en eller anden grund, havde det bedst ved at indtage en meget lille dosis.
    Da hun kom under hjemmeplejens formynderi, ville sygeplejersken have, at man fratog hende sin daglige tryghedsmedicin.
    Hver gang min svigermor kom på sygehuset, blev hun ordinert det igen.
    Til sidst måtte min mand og jeg give udtryk overfor sygeplejersken, at vi synes det var komplet vanvittigt, at min svigermor i en alder af 87 år, pludselig skulle fratages denne lille dosis, som trods alt forbedrede hendes liv en lille smule.
    Men sådan er der så meget.
  • Brugeren og al relateret indhold er blevet slettet.
  • stevensonstevenson
    Redigeret 1 december, 2022, 15:36
  • Jeg hørte lydbogen ''Beautiful Boy: A fathers journey through his sons addiction'' som der i øvrigt også er blevet filmatiseret siden da, det fandt jeg ud af på sitet www.audiobogen.dk Den lydbog gav mig rigtig god indsigt i livet som afhængig, den kan klart anbefales, hvis man ville prøve at sætte sig ind i de forskellige perspektiver. Kh. Erik

Log in eller Registrér for at kommentere.