Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

30 panodiler

Redigeret 18 februar, 2016, 08:13 i Selvskade
Hej alle,

Jeg skriver en opgave om hvad der sker med kroppen når der indtages mange panodil tabletter på en gang, f.eks. 30-40 stk.

Hvad sker der med kroppen?
Hvor lang tid tager det inden alt stof nedbrydes ?
Hvornår kommer symptomerne frem ?
Hvordan foregår behandlingen?


Mvh.

Kommentarer

  • Jeg undrer mig. Er det ikke det man lærer af, selv at søge oplysninger og ikke få andre til at skrive opgaven.

    Jeg søgte ganske kort på nettet og fandt masser af oplysninger, som man kan læse og sætte sig ind i, hvor farlige disse tabletter kan være og hvad de kan gøre ved kroppen.

    Læs om det, sæt dig ind i stoffet og skriv derefter din opgave.
  • Hvis du ikke kan besvare mine spørgsmål, så har jeg heller ikke brug for at du skriver unødvendige ting. Jeg ved udmærket godt hvordan jeg skal sætte mig i stoffet og skrive opgaven. Det var meget mere om der var nogen der havde prøvet lignede og kunne besvare spørgsmålene.
  • Så synes jeg da, du skal øve dig i at konkretisere, hvad du i grunden mener, for heller ikke jeg så, at du netop havde ønske om, at komme i kontakt med nogen, som havde haft problemet inde på kroppen selv.

    Også jeg så kun en, der uden videre havde lagt sin skoleopgave her ind - i håb om at andre lige kunne lave den for sig.

    Jeg kan da også foreslå dig, at søge rundt her på Netdoktor, hvor der faktisk er en del debatter om netop det emne.
Log in eller Registrér for at kommentere.