Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Frygt for gravid

Redigeret 18 februar, 2016, 01:21 i Spørg Netdoktors brugere
Hej. Jeg er en pige på 15 år. JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP
Jeg har været sammen med min kæreste sexuelt og det er anden gang, det er ca en uge siden, men jeg er virkelig bange for at jeg er blevet gravid. Vi har selvfølgelig brugt beskyttelse(komdom), efter vi havde sex, kom jeg til at tænke på om jeg kunne blive gravid. Da han skulle tage kondomet på kom han til at vende kondomet den forkerte vej i starten, han kunne ikke rulle kondomet ned, så vendte han kondomet den rigtige vej og så havde vi så sex og vi tog ikke et nyt kondom. Er der risiko for der siddet noget sperm på hans penis? Kan jeg blive gravid? Han havde ikke kommet inden, husker jeg, men efter vi var færdige kom han på mig(på maven) og ikke inde i mig. Er der risiko for at jeg er blevet gravid? Please hjælp! Er virkelig bange!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ingen kan give dig 100 % sikkerhed for du ikke bliver gravid, når du har samleje. I dette tilfælde vil jeg mene risikoen for graviditet er så lille at den næsten ikke eksisterer.
    For at gøre dig rolig kan du købe en test på apoteket.Der skal jo gå nogle få dage før det kan ses i morgenurinen.
    Følg brugsanvisningen. !!!!
Log in eller Registrér for at kommentere.