Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nye Nupo-produkter

Redigeret 10 november, 2016, 04:30 i Åben debat om overvægt
Jeg har tidligere været på nupo-kur men synes der var for få varianter, så jeg blev hurtigt træt af at spise det og måtte give op...

Der er dog lige kommet mange flere smagsvarianter, så hvis der er andre I samme båd er tippet hremed videregivet. De kan ses her: http://www.med24.dk/slankeprodukter/nup ... ath/58_190

Jeg tror jeg prøver en ny kur. Rent vægttabsmæssigt virkede det i hvert fald sidst. Har dog taget lidt af det på igen!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nupo, og alle de andre slankeprodukter er ikke altid vejen frem. Jeg ville faktisk sige sjældent. Der skal sund kost og sund motion til.

    Man skal få sig et regulært træningsprogram, og skal man enten selv ændre på kosten eller få hjælp af en kostvejleder.

    Grunden til er at hurtig-kure, går lige så hurtigt over igen! Det er ikke en kost-ændring men en livsstilsændring der skal til.

    Mvh
    Christian
  • Indstillinger
    Som Christian rigtig siger er der brug for en kombination af træning og kostændring for at tabe sig og ikke mindste holde vægttabet.

    Jeg vil dog sige at kostændringerne er de vigtigste, og der gælder det altså bare om at spise færre kalorier end man forbrænder.

    Hvis du synes at Nupo giver for få muligheder og gerne vil starte ud med et hurtigt vægttab kan du tage et kig på www.Livishape.dk hvor du kan sammensætte din kur med mange forskellige produkter.
Log in eller Registrér for at kommentere.