Jeg lugter :(

AMK1988
Redigeret 11 januar, 2016, 20:19 i Åben debat for kvinder
Hej kvinder
Jeg har fået et problem forneden, jeg blev opmærksom på problemet da jeg begyndte at være sammen med min nuværende kæreste, vi fandt sammen for lidt over 4 mdr. siden. I starten troede jeg det var ham der lugtede. Men jeg har erfareret at det er mig. Lugten kommer når jeg bliver våd. Den er der både når jeg onanere og når jeg er sammen med ham.
Jeg har været ved lægen og få diverse undersøgelser, skiftet p-piller og brugt vivags mælkesyre stikpillee. Jeg har hverken svamp, klamyida eller anden form for infektion. Men intet har hjulpet. Jeg er flov over lugten og jeg kan ikke give mig 100 % hen når vi har sex, pga. lugten. Når jeg har en uges p-piller tilbage i pakken pletbløder jeg og det lugter som menstruation. Selve lugten jeg har når jeg ikke pletbløder lugter lige som om jeg ikke har været i bad længe, sådan surt i det. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Er der nogle der har prøvet noget lignede ?

Kommentarer

  • Det du har er bakteriel ubalance, p-piller, sæd, for meget imtimvask forårsager bakteriel ubalance, det er ikke svamp og det lugter. Vivag hjælper men når årsagen er P-piller og sæd så hjælper vivag jo ikke for den vil komme igen. Mit bud er at droppe p-piller, brug kondom og opret balance med vivag kapsler, brug ikke sæbe vask dig kun med vand så skal det nok hjælpe.
  • Tusind tak for svar.
    Jeg mistænkte også selv p-pillerne.
    Derfor har jeg også overvejet at bruge anden form for prævention, kondom vil være mit sidste valg, selvom det er den "letteste" løsning. Men jeg har overvejet at snakke med min læge om at få en spiral. Har du erfaringer med sådan en?
  • Jeg har ingen erfaringer med spiral, har aldrig brugt den men det indeholder også hormon. Om du også får bakteriel ubalance af spiral kan jeg ikke svare på for det er jo forskelligt hvordan kvinder reagere på hormoner, du kan kun vide det ved at prøve spiral, skulle det blive værre af det kan du altid fjerne det.
  • Jeg har prøvet spiral, det gjorde frygtelig ondt at få den, og den faldt ud dagen efter!
    Efterfølgende har jeg haft p stav, hvilket har virket virkelig fint.
    Og det påvirker jo ikke underlivet direkte.
    måske det var en mulighed du kunne overveje?