Hjem Kvinder Snart gravid

Kan jeg være Gravid?

Redigeret 28 december, 2015, 03:11 i Snart gravid
Hej Jeg er en pige på 28år..

Jeg har et spørgsmål kan jeg være gravid...? Sidst jeg havde min periode var den 2 November og sluttede den 5 november... Det er så 50 Dage siden jeg havde det sidst på første dag...
Der er taget en test og den siger negativ....

Håber der er nogen der kan hjælpe mig...

Venlig Hilsen Rina87

Kommentarer

  • Det kan godt lade sig gøre at graviditetstesten er upræcis i starten af graviditeten.
    Så ja det kan du sagtens være.
    Tillykke :o)
  • Er også vores plan her hjemme at blive gravid...
    Men ville det være en god ide og få det cheket ved lægen om jeg er det eller skal jeg stole på testene og tro jeg ikke er det....?

    Men er det ikke også længe siden man havde sin mens sidst 50dag eller er det bare mig der skyldes dette..


    Venlig hilsen
    Rina87
  • 50 dage er jo at springe en periode over.
    Så noget sker der da.
    En tur til lægen er en fin idé.
    Håber for jer at alt er lige som det skal være :o)
    Endnu en gang tillykke.
  • Jeg har en tid ved lægen den 4....
    Men jeg kan forstå hvis jeg skulle være gravid hvorfor så testene siger negativ, har lige lavet en mere og den siger også negativ og har snakkede med min læge om det før og han siger at de er meget sikker og går efter de test man køber til hjemmebrug...
  • 50 dage er lang tid, testen burde vise positiv hvis du er gravid. Graviditetstest man køber i butikkerne er lige så sikker som hos lægen. Tror bar der er rod i dit hormonsystem, især hvis du var på p-piller inden du prøvede at blive gravid, for den kan godt lave rav i dit hormonsystem. Eller hvis du er på medicin, for meget motion, stress o.s.v
  • Jeg er hverken på medicin eller stresset på nogen mode.
    Jeg stoppede på mine p-piller helt den 9august og ikke så meget rod i min periode som jeg har nu her.
  • Din "periode" blev styrret af p pillerne. Det var ikke en menstruation du fik.

    Du fortæller at du nu er holdt op med p piller, jeg tror, som Nada28 skriver, at der er rod i dit hormonsystem. Der kan gå lang tid efter ophør med p piller inden det kommer i orden.
Log in eller Registrér for at kommentere.