Hjem Rusmidler Rusmidler

Overdosis?

Redigeret 27 marts, 2016, 23:52 i Rusmidler
Jeg tænkte lidt over noget her til morgen.

Er det muligt at dø på stedet ved at man tager en overdosis af penicillin, peranodil, allergi piller og halsbrands piller samtidigt. Altså uden at man skader noget, men bare dør?

Kommentarer

  • Det er en rigtig dårlig ide.

    Du vil med stor sandsynlighed ikke dø af det, men du kan meget vel risikere - hvis du indtager tilstrækkeligt mange af disse piller - at ødelægge vitale dele i din krop med fatale følger, voldsomme smerter - med 100% garanti noget, du vil fortryde noget så inderligt og blive varigt mærket af.

    Men - når du går med sådanne tanker, bør du jo nok snarest søge noget hjælp - med mindre det hele "bare" var hypotetiske tanker. På den anden side, bør du da tænke lidt over, hvorfor du overhovedet får sådanne tanker, hvis det bare var tankespind.
  • Findes der da slet ikke et stof som man dør med det samme af?
  • Jo, det gør der da sikkert, men ikke noget, du kan få i håndkøb.

    Du kan heller ikke få en læge til at skrive en recept på noget sådant, men da du slet ikke fortæller. hvad du skal bruge en sådan information til, vil jeg igen - kraftigt - råde dig til at søge noget hjælp, og lægen kan være et udmærket sted at starte.

    Jeg mener - bare du skriver sådan her på et debatforum fortæller da, at du slet, slet ikke er klar til en sådan drastisk beslutning.


    Søg hjælp - og gør det nu. Ligegyldigt hvor dårligt du eventuelt har det, er der også noget godt i vente til dig.

    Kontakt evt Livslinien på tlf. 70 201 201
  • Jensen Jeg håber du er sikker
Log in eller Registrér for at kommentere.