Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Slettet

Redigeret 12 oktober, 2015, 11:12 i Åben debat om sex

Kommentarer

  • Min umiddelbare første tanke er: Hvor er din partner i det her??

    Utroskab handler jo ikke kun om frem og tilbage - og det, du her lægger op til, er da utroskab - med mindre din partner er helt med på ideen, og også selv har glæde af det, og det nævner du intet om, hvilket da bør være ret så væsentligt for den eller de kvinder, der går med på din ide.
  • Redigeret 12 oktober, 2015, 10:46
  • Du misforstår mig.

    Du skriver på din hjemmeside, at du ikke er single, dvs du altså har en partner?

    Det bør tydeligt fremgå af din hjemmeside, hvor din partner befinder sig i det her. Jeg skriver faktisk udtrykkeligt, at det ikke "kun" er frem og tilbage, der er utroskab - det er det, du har gang i bestemt også.

    Jeg kunne levende forestille mig, at hvis en kvinde finder på at stille op til det her; vil hun gerne vide, om hun er en del af en trekant eller hvordan den højere mening med det her i bund og grund er.

    I øvrigt – hvis det er noget du holder hemmeligt for din partner, så er det hele dybt og inderligt utiltalende. Når man gør sådanne ting, som du gerne vil, gælder det om at holde sin sti helt ren, og det gør du bestemt ikke, hvis din partner ikke må kende den side af dig.

    Der er ikke noget galt i at have fantasier og lyster – heller i at udleve dem, men hvis det menneske, man elsker skal holdes som et uvidende gidsel, er der bestemt noget galt – helt galt.
  • Redigeret 12 oktober, 2015, 10:46
    Respektere din holdning, men det er min hemmelighed
  • Du skriver, citat:
    "Jeg søger noget ris og ros (kommentarer) fra nogle piger/kvinder, til min hjemmeside."

    Og min holdning er at sådan kan man ganske enkelt ikke tillade sig at opføre sig over for sin partner.
  • Redigeret 12 oktober, 2015, 10:47
  • " men hun har aldrig fået så meget sex som nu"

    Og det mener du berettiger dig til at svigte og sjofle hende på det groveste? Hun er jo glad og aner ikke, at det hele er løgn og latin.

    Ja, jeg HAR forstået, at det her udelukkende handler om dig selv og dine fantasier, og da du ikke vil fortælle din kæreste om det, må det jo også handle om, at du nok er helt klar over, at hun ikke vil kunne acceptere din opførsel, og det derfor vil koste jeres forhold, når hun pludselig en dag opdager, hvad du har gang i.

    Jeg tror faktisk ikke, der findes ret mange mennesker, der vil finde det helt okay, at partneren udveksler frække billeder, fantasier og sms'er med fremmede.

    Men selvfølgelig - bare DU får opfyldt DINE fantasier, så skide med at du bedrager et menneske, som du vel mener at elske.

    Og hvad værre er; skide med at du gør hende ubodelig skade. Du tramper på hendes selvværd. Hun går der og tror, at det er fordi du finder HENDE uimodståelig, at der nu er så megen sex, og så handler det om, at du får "tændt blusset" via dine fantasiudvekslinger med andre kvinder.

    Fint at glorien pudses og du kun tænker på hende under sex, men det er jo ikke hende, der har givet dig den øgede lyst, vel? Nej - det er kick, du har fået andre steder fra.

    Hvis der skal være løgn i et parforhold, kan man lige så godt afslutte det - der kommer ALDRIG noget godt ud af at leve på en løgn. Lige pludseligt en dag, hvor du mindst venter det, opdager hun dit bedrag - og så ruller lavinen, og du har med stor sandsynlighed et menneske på din samvittighed, som resten af sit liv, vil have svært ved at stole på en partner, fordi DU har ødelagt hendes tillid.
  • Du har så meget ret Lotte ... jeg er i gang med at slette alt!

    Tak

    Til Netdoktor: Jeg håber I vil slette denne tråd!
  • Jeg er selvfølgelig rigtig glad over, at du har forstået den dybere mening i det, du havde (har??) gang i – og hvor megen smerte, du kan risikere at forvolde.

    Men – jeg er ked af, at du har valgt at slette alle dine indlæg i debatten – selvfølgelig med undtagelse af henvisningen til din hjemmeside – for der er vist desværre rigtigt mange, der tror, at bare man ikke dyrker samleje med andre, så er det ikke utroskab, og intet er mere forkert.

    Så vidt jeg har forstået, så er der netop rigtigt mange læsere her på ND, der søger og finder andre vinkler på de spørgsmål, de nu går og tumler med, men som altså ikke er aktive og lægger indlæg ind.

    Og de, der læser denne her tråd, vil nu ikke fatte et suk af, hvad det drejer sig om, og det er faktisk synd.
Log in eller Registrér for at kommentere.