Udsæt for seksuelt overgreb

Tylletyt789
Redigeret 8 september, 2015, 11:38 i Incest og seksuelt misbrug
Hej

Jeg er 36 år, og har en søn med et handicap, der gør at han bliver kørt i taxa til og fra børnehave. Taxa chaufføren er rigtig rar og er i forhold med min søns pædagog... NU er min søn startet i skole, hvor taxa chaufførens dame flyttede over og i dag er hun min søns skolelærer...

Det der skete sidste år i oktober 2014 (kort fortalt) var at jeg tog ud og besøgte dem (Troede at damen var hjemme også, men det var hun så ikke..) Det der sker er at taxa chaufføren låser mig inde og beordrer mig med i seng og han tager fat i mig også..

Jeg sagde nej og ville fjerne ham, men han holdt mig fast og gav mig finger, slikkede mig, brugte min søns pædagogs dildo på mig, han var meget hård ved mig og jeg gjorde modstand, og begyndte at bløde fra skeden.. Han reskepterede dog at jeg ikke ville have hans pik op.. MEN alligevel føler jeg mig "voldtaget".. Han ornanerede til sidst udover min mave, hvor han kom og faldt i søvn..

Jeg rendte ud i bad og vaskede blodet væk.. (tror han har revet mig, fordi han var voldsom)..

Næste morgen råbte han af mig, at jeg IKKE måtte sige det til nogen!!!! og derefter lukkede han først mig ud..

Jeg tog på sygehuset og meldte ham, men var bange for ham (han ved hvor jeg og min søn bor), så jeg fik politiet til at give ham en advarsel.. Han kom på polititstationen og jeg talte i telefon med ham.. Han beklagede og sagde at han ville sige til sin chef at min søn skulle have en ny taxa chauffør...

Jeg var lettet, men bange for ham.. I dag har jeg det rigtig svært fordi min søn nu går i skole, hvor hans kæreste er ansat i dag... Det vil sige at jeg snakker med hans dame (som nu er min søns lærer)....

Synes det tærer mig rent psykisk at tale med hende og tænke på episoden..

Ved godt, jeg aldrig skulle have kørt derud, men han har kørt med min søn i over et år og jeg taler godt med dem begge.. Jeg havde aldrig forstillet mig, dette ville ske :-(

Det jeg gerne vil spørge om er, om andre har oplevet noget lignende, og om I vil tale med mig om det her ???

Kommentarer

  • Har jeg forstået dig rigtigt, at han holdt dig indespærret til næste morgen, hvor han så lukkede dig ud.
    For hvis det er sådan, det er sket, er der noget jeg ikke forstår.

    Du skriver at politiet gav ham en advarsel, men han har brugt vold mod dig, og holdt dig spærret inde, dette er i høj grad kriminelt.

    Og hvis du har været spærret inde til næste morgen, så må der da være nogle, der har savnet dig i så lang tid, bl.a. din søn.
  • Hej

    Min søn var ikke hjemme den nat (Heldigvis), men jeg bad politiet om kun at give ham en advarsel, da jeg var bange for konsekvenserne hvis han fik en dom..

    Også om hans dame ville lade det gå udover min søn.. sikke et rod det er...

    Men ja, han brugte vold og holdt mig indespærret.. Så han kom på politi stationen dog..
  • Jeg synes, det er en underlig historie, du kommer med her, der er så mange løse ender. Du skriver, at han er kæreste med din søns pædagog, hvor var hun hende i alle de timer, hvor du blev groft forulempet, og hold indespærret.

    Hvorfor flygtede du ikke, da han sov, og hvorfor brugte du ikke din mobil, for at kalde hjælp, der er vel ikke mange der ikke har sådan en.

    Du melder ham til politiet, og de vælger bare at give ham en advarsel, fordi du er bange for konsekvenserne, det har jeg også svært ved at tro på.

    Hvis historien er sand, så burde han være anholdt, og især hans kæreste skylder man da, at hun kender sandheden om denne mand. For ingen normal kvinde synes vel, at det er i orden at bruge vold og frihedsberøvelse overfor andre.

    Du er jo med til at dække over alvorlig kriminalitet, og det mener jeg er forfærdeligt, for sådan en mand er jo farlig for sine omgivelser.
  • Hans kæreste var ikke hjemme.. Ved ikke hvor hun var..

    Han gemte nøglen, og jeg kunne ikke tage den ud af hans hånd..

    Han holdt mig stort set vågen til kl. 05 og ja, godt spørgsmål til at jeg ikke flygtede?? Det tænkte jeg ikke på... Jeg lagde bare stiv og ventede til at uret ringede, hvor han ville have suttet den af også.. Det var voldsomt...

    Ja, jeg gjorde alt for at beskytte ham, han havde også råbt af ham hele natten at jeg ikke måtte sige noget.. Han havde også i mig og sagde det tusinde gange til mig..

    Han sagde også at hans kæreste ville blive meget ked af det og om "Jeg ønskede det"... Det var forfærdeligt.. Men ja, han kom ind på politi stationen og fik en advarsel.. og han indrømmede det hele...

    Ja, jeg beskyttede en kriminel, jeg hader det og det er så svært at se på min søns pædagog... Tænker bare meget på den nat..

    Og ja, det er såmen sandheden det jeg fortæller.. Jeg ønskede egentlig bare at tale med ligesindede om de følelser, sådan en oplevelse giver for jeg er ved at gå i sponer over det... Men på mandag skal jeg indlægges og der kan jeg fortælle de proffessionelle det..

    Og forøvrigt skal det lige siges at det var personalet på Herning sygehus, der fik mig til at anmelde ham.. ellers ville jeg ikke have gjort det..

    Der tog jeg op, fordi en veninde fik mig til det .. ellers var jeg gået til egen læge og få en underlivsundersøgelse.. Der var rifter og de tog en masse dna test på mig.. De var uanmendelige søde og gode ved mig
  • Min mobil var ude i gangen i min taske.. og da han faldt i søvn tænkte jeg heller ikke at bruge den... Jeg beundrer dig virkelig, for du tænker meget længere end jeg gjorde ... Jeg var stiv af skræk og sov heller ikke hjemme den første uge (Der tog min mor min søn) . Det er det værste jeg nogensinde har været udsat for og det piner mig virkelig i tiden :-(
  • Jeg har meldt manden i dag.. jeg er glad for min beslutning men rundt på gulvet.. Tak for dit spark også..
  • Jeg mener og tror på, at du har gjort det rigtige, ved at anmelde den mand for vold og frihedsberøvelse, han skal selvfølgelig straffes for det, han har gjort ved dig.

    At du er rundt på gulvet, forstår jeg godt, og jeg føler med dig, det skal du vide, men til gengæld tror jeg også på, at den anmeldelse kan gøre dig stærkere fremover, for det må have pint dig, at han kun er sluppet med en advarsel.

    Jeg håber at du har en god veninde, der kan støtte dig, tag hende med som bisidder, det er vigtigt at du ikke er alene, når sagen kører.

    Hvad sagde politiet til, at du anmeldte ham igen, troede for øvrigt ikke at man først går med til at give manden en advarsel, og så senere fortryder dette, og ønsker ham anmeldt igen, for et retsligt efterspil.
  • Tak for din støtte. Jeg har anmeldt ham og de indkalder ham og så er det juryen der bestemmer hvad der skal ske. En sag kan tages op indenfor 3 år ;-)