Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hæmorider??? Måske :(

Redigeret 18 august, 2015, 15:29 i Åben debat for mænd
Hey svende. Jeg har måske fået en hæmoride... Nogen af jer der har der eller har haft?

Jeg har ikke haft mave eller afføringsproblemer men har hostet en hel del også lungebetændelse. Og i går synes jeg at det gjorde ondt bagi. Tænkte ikke over det da det sikkert bare var pga hårdt toiletpapir osv..
Men i morges var jeg stadig øm og da jeg gik i bad var der en ært ved anus der ikke skal være der..og den var godt øm.. I vildrede trykkede jeg med tommel og pegefinger og den forsvandt ligesom ind i huden.. Og ikke op i anus... Efter en to timer kunne jeg så gøre det igen da den var ude igen.. Men det kunne også føles som en byld.. Men den er ikke rigtig synlig og nu er jeg bare øm og har fået et blåt mærke ved siden af eller rundt om ærten.. Så der er tegn på blod udtrækning i underhuden.. Har virkelig ikke lyst til at lægen skal rode og rage men den gør ondt og ved jo ikke hvad det er :(

Gode råd er dyre...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa

    Jeg ville gå til lægen for at få en diagnose. Hvis det så viser sig at være hæmorider kan man jo evt. vælge at tage homøopatiske hæmorider dråber. De hedder Dr Reckeweg R 13 og har normalt ingen bivirkninger. Man kan købe dem via Matas webshop og i online helsebutikker. Du kan finde mere på nettet om dosering hvis du søger på hæmoride dråber i google.

    Mvh

    Optimist7

    Indikationer:

    Virker på hæmorider, analkløen, smerter, blødning, analrifter, fremfald af tarm, analeksem, endetarmskløe og endetarms-fistler

    Dosering:

    Dråberne kan tages ufortyndet direkte på tungen eller fortyndet med lidt vand. Uden at berøre metal, holdes dråberne inde i munden i 3 minutter. Derved bliver de optaget af slimhinderne. Lad der gå 20-30 minutter før og efter et måltid.
Log in eller Registrér for at kommentere.