Hjem Mænd Åben debat for mænd

Fuld omskæring

1235

Kommentarer

  • Der er hud nok. Og der skal jo heller ikke fjernes mere hud - af det ydre blad. Men det indre blad som laver den bule hele vejen rundt, vil jeg jo selvfølgelig gerne have væk. Da den ingen effekt har. Udover at se forfærdelig ud.
  • ok...

    Når jeg er slap er min omskæring meget slap...
    Men faktisk kan der tales om at den er for stram, når jeg har rejsning...
  • Det skal man selvfølgelig passe på med også.

    Der er da også nogen der siger, at de ikke synes det er så slemt som jeg gør det til. Men det er jo mange gange nemt for folk at sige, når de ikke har noget at være utilfreds med.

    Jeg mener, når man får foretaget sådan en operation, så vil man jo også gerne at resultatet bliver pænt. Kan da godt være den nu er funktionsdygtig, men selv synes jeg jo det er så grimt lavet, at jeg ikke lige har lyst til at vise den frem til pigerne. Og det er jo træls, når man endelig fik taget sig sammen til at få gjort noget ved forhudsforsnævringen.
  • Hvis du ikke får gjort noget, så håber jeg dog, at du får så meget lyst til en pige, at du tør vise dig frem..
  • Det håber jeg også.

    Selvom jeg synes det er lidt svært at forholde sig til. For når jeg ikke er tilfreds i dag, er jeg det nok heller ikke om 3 måneder.

    Men det er jo heller ikke ligefrem for at man har lyst til at få en ny operation, men det er den eneste udvej jeg kan se.
  • Jeg tør desværre ikke rigtig begynde på noget selv. Har fået en ny tid om en måneds tid, hvor jeg vil have en snak med kirurgen INDEN operationsdagen og forhåbentlig høre ham sige, at det godt kan lade sig gøre.
  • Så er der nyt.

    Har netop i dag fået foretaget en ny omskæring - en total omskæring. Så nu er det indre blad - det som jeg kaldte ringen - også blevet fjernet.

    Pt er penis kraftig hævet og ligner faktisk en golfbold. Glæder mig til at se når det er faldet til ro.
  • Så må vi håbe, at du bliver tilfreds denne gang.
  • Ja, det tror jeg nu at jeg gør.

    Måtte dog igennem en ekstra operation allerede dagen efter, da de ikke havde fået stoppet blodet ordentligt og skaftet hævede enormt op! Blev henvist af vagtlægen til det offentlige sygehus, hvor jeg gennemgik en operation mere.

    Nu er der gået en uge og det ser fint ud. Dog har førnævnte kirurg valgt ikke at fjerne en lille "dut" hvor strengen er skåret væk. Men jeg skal ikke igennem flere operationer nu - så taget i forhold til den "ring" som var tidligere er den nye lille "dut" intet.

    Det har været som om, at det bare skulle være funktionelt og så måtte det kosmetiske være underordnet. Sådan tror jeg dog ikke, at flertallet tænker, når de skal have opereret penis/bryster/osv.
Log in eller Registrér for at kommentere.