Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg er i krise - fortrængte minder der begynder at dukke op

Redigeret 17 august, 2015, 10:57 i Incest og seksuelt misbrug
Hej forum


Jeg er i en rigtig svært periode lige nu, jeg er først lige indenfor de sidste par dage blevet klar over at jeg er blevet krænket seksuel i min barndom - jeg er så fuld af følelser og har til tider svært ved at rumme det, jeg har talt med nogen fra Freja og har også nogle jeg kan ringe til hvis det hele bliver for meget.

Men jeg vil sætte pris på gode råd og historier om hvordan i klare jeres hverdag nu og hvordan I kom igennem den første chokfase og krisetiden efter det.

Og også hvilke tilbud I kan anbefale i Københavnsområdet.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa

    EFT (Emotional Freedom Technique) er rigtigt godt. Man banker på akupunknturpunkter mens man er i følelsen - så kan smerter og fortrænkte følelser forsvinde, da de var låst fast i kroppens energi system.

    De det er rigtigt voldsomme ting du har fat i vil jeg anbefale at du finder en EFT terapeaut, da det kan være svært at styre selv. Der er forskellig tilbud i Kbh området bla. eft-centret.

    Jeg er selvllært og selv om det ikke rigtigt bider på mig, så har jeg hjulpet andre. Bla. fjernede jeg migræne på 5 minutter hos en af mine venner. Hun havde haft migræne i flere dage og den vendte ikke tilbage efterfølgende.


    Mvh

    Optimist7
Log in eller Registrér for at kommentere.