Hjem Mænd Åben debat for mænd

Meget tør glans

Redigeret 29 april, 2016, 14:25 i Åben debat for mænd
Hej.

Jeg er en dreng på 17 år, og har i lang tid nu haft meget tør glans, og bliver nød til at fugte den når jeg onanerer (med spyt). Jeg har i længere tid brugt normal shampoo til at vaske den med, men har fundet ud af at det nok er det der har skabt problemet... Den er stadig meget tør, så er der nogen der har efaring med hvor lang tid der vil gå før at man stopper med at bruge shampoo til at det bliver "normalt" igen, da det har skabt en del problemer og var nød til at afbryde hende mens hun var igang med at "rive" i den da det simpelthen gjorte ondt.. Jeg har ikke haft sex endnu men det er ikke lige det bedste jeg ser frem til efter jeg har det her problem.
Det er ikke kun når jeg onanerer at den er meget tør, men tit bare generelt, håber i kan hjælpe. Det skal også siges at jeg går i bad hver dag.

Kommentarer

  • Hej Magnus.
    Du skal stoppe med at bruge sæbe på pikken (kun intimsæbe) da vand er rigeligt til at holde ordentligt rent.
    Ingen creme da der også er parfume i som er den store synder.
    Det kan jo også være at du har fået svamp hvortil du skal bruge canesten creme (håndkøb) på apoteket.
    14 dage efter er du klar igen.
  • Hej igen, der er nu gået et stykke tid, og der er ikke sket den store ændring sidden jeg stoppede med at bruge sæbe, men her for 2 dage siden efter Jeg havde været i bag begyndte jeg nogle steder på pikken ( ikke glansen) at skalle, og især der på pikken hvor man kan se at pik strengen går op, og begyndte at få lidt irritation da det kløede, er det så svamp jeg har? Jeg har det ikke længere, men man ved jo aldrig og hvis det er har jeg noget svampe dræbende crem herhjemme, men er lidt i tvivl, skal det smøres ud over det hele både på glans og ja ud over hele pikken eller?
  • Jeps du skal have fat i cannesten på apoteket (håndkøb).
    Følg producentens anvisninger på indlægsseddelen.
  • Hej igen. Jeg har nu prøvet at bruge canesten 2 gange dagligt den sidste måneds tid, men uden held. Derfor er jeg meget i tvivl om det er svamp eller ej. Jeg synes ikke rigtig der er nogle symptomer længere udover at glansen er stadig meget tør. Derfor er jeg meget i tvivl om hvad det ellers kan være? Jeg har ikke så stor lyst til at gå til lægen, men jeg bliver nok snart nød til det, da jeg nu har gennemsøgt internettet uden nogen form for hjælp..
Log in eller Registrér for at kommentere.