Hjem Mænd Åben debat for mænd

Fuld omskæring

1356

Kommentarer

  • Jeg tænker på om samlingen flytter sig?

    Og kan du eventuelt trække sådan i skindet, at baderingen bliver jævnet ud?
  • Ja, altså man kan godt trykke på den, så den flader lidt ud, men det samler sig bare igen.

    Hvis penis har ligget i tryk i den ene side, så er den fladet meget ud den ring der, men det udligner sig igen.

    Det er sådan en blød konsistens.
  • Noget kunne tyde på væskesamling ...
    Nu tør jeg ikke lige anbefale dig selv at stikke med en nål...
  • Jamen det kan jo godt være.

    Men burde min kirurg ikke kunne have vurderet det til det, da han tilså det i tirsdag? Altså hvis det er væskesamling.
  • Tja.... Det burde han vel.
    Men når han mener at det mindskes, så er det nok det han vil...
    Jeg havde selv hævning i hele længden... men kom så til trykke. og så kom der en hel del ud.. og hævningen var borte..

    Det at det ved dig kun lige er under "det inderste blad, skyldes måske at din hun generelt er stram og det er et lettest at presse ud ad der.. det er jo et tyndt lag..
  • Jeg tør sgu ikke selv lige prøve at stikke en nål i det.

    Men hvad tænker I i øvrigt om min problemstilling mht. at få det udbredet ved kirurgen?

    Er det bare der er paranoid når jeg tænker, at jeg er nervøs ved at få gjort mere ved det samme sted eftersom de ikke kunne gøre det ordentligt den første gang?

    Det skal jo ikke ende med, at gå skævt igen og jeg måske skal igennem en 3. gang.
  • Jeg forstår godt din bekymring...
    Ved ikke om din egen læge har andre ideer... Men kan de klare en blodvabel på foden, kan de nok også en væskesamling på penis..
    Betænkligheden i dit tilfælde... er det væske eller er det en blodåre...
  • Jeg har en ny tid nu, hvor jeg forhåbentlig får fjernet den ring/hævelse under penishovedet.
  • En update til dem der kunne være interesseret.

    Var ved min kirurg i går og havde forventet at skulle have fjernet "ringen" under penis hovedet. Det skete ikke.

    Vi havde for 3 måneder siden aftalt, at jeg ville have fjernet så meget hud som muligt at der ikke var nogen chancer for en ny operation. Det har jeg da også fået og snittet ligger 1 cm under hovedet.

    Jeg siger til ham i går, at jeg IKKE er tilfreds med det kosmetiske og den "ring" der sidder under hovedet vil jeg gerne have fjernet. Til min store forvirring siger han så, at jeg ville skulle have foretaget en fuldkommen omskæring, for at man ikke får den "ring" der - da det er det indre blad der buler ud. Det var egentlig det jeg troede vi havde aftalt.

    Så sørg for at dig og kirurgen snakker samme sprog, så dine forventninger er tydelige!!

    Nu har jeg lavet en ny aftale med min egen læge - dog først om én måned - og så må jeg se om jeg kan få lavet en ny henvisning til et andet sted.
  • Ak ja, kommunikation er en svær ting. Bedre held næste gang.
Log in eller Registrér for at kommentere.