Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problem efter Sterilisation

Redigeret 13 juni, 2015, 01:16 i Åben debat for mænd
Dette Problem har jeg haft i mange År.

Hårde Klumper i Sædstrengene.

Disse Klumper kan blive ret smertefulde.

Kan massere eller klemme så hårdt at de bliver knust eller smadret.

Det kan tage op til en ½ Time eller mere, og er ret smertefuldt.

Det har jeg gjort i mange År, men jeg er bange for at beskadige Bitestiklerne.

Er også bange for at det går ud over selve Sædstrengene når der bliver klemt så hårdt mod den hårde Baggrund (Klumperne) der kan være meget hårde.

Klemmer to Fingre oven på to andre, så Fingrene heller ikke kan klare mere.

Er der nogen der har samme Problem ! ?

Har indtryk af at hverken Læger eller Sygehus har nogen god Løsning til dette.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis jeg var dig ville jeg søge en Heilpraktikker som har mange flere muligheder end det etablerede sygehusvæsen. Efter sterilation fik jeg hævet venstre bitestikel (3 gange normal og øm som bare f....). Penicilin med mere hjalp intet. Problemet kom en gang hver 3 måned og jeg skrævede som en der havde skidt i bukserne. Til sidst tyede jeg til en Heilpraktiker (naturlæge) som jeg kender. En dag, efter 3 års pine, hvor hævelsen var begyndt, kontaktede jeg hende og fik en glasampul på 5 ml, delvis saltvand med koncentrat af planteudtræk, som skulle hældes ned under tungen og blive der i 5 minutter inden jeg sank det. Ingen rygning, drikke eller spise 15 minutter før og efter behandlingen. Kuren er 5 ampuller indenfor 2 uger. På daværende tidspunkt var den så hævet at jeg ikke kunne sidde i bilen og køre. 8 timer senere var hævelsen ovre og var normal i 4 år inden jeg fik et tilbagefald og jeg tog en kur til. Historien startede i 1992 og tog den sidste ampul i 1996 og har været smertefri siden. Ampullerne hedder Testis compositum N og er fra (Biologische Heilmittel) Heel. Får ikke i håndkøb, kun hos Heilpraktikere eller andre uddannede i naturmedicin. Herhjemme er det BioVita der har forhandlingen. Grunden til hævelsen var at jeg havde en infektion som ikke kunne komme væk efter at strengen var kappet over, samtidig fik min kone at vide at nu fik hun ikke mere underlivsbetændelse. Og ganske rigtig var det ovre. Så betændelsen har været i sæden med ud, hvorved der ikke blev nogen ophobning i testiklen før strengen blev klippet
  • Indstillinger
    Skrev et længere Svar til Dig, men det blev væk inden jeg fik det sendt !
    Tak for den mulighed Du har givet mig med Heil praktikker.
    Hvis det ene ikke hjælper, er det altid rart at kunne kunne prøve noget andet.
    Jeg tror ikke de hårde Klumper i Sædstrengene er Betændelse,
    men måske kan en Heil praktikker sige hvad de kommer af.
    Godt Du er blevet helt rask med Dit Problem.

    Jeg ønsker Dig en rigtig god Sommer.

    HP

    http://hppretsch.weebly.com/
    http://hpp592.wix.com/hans-pretsch
  • Indstillinger
    Hej HP. Heilpraktikkere har flere typer af ampuller at kunne bruge mod problemer i "de nedre dele". Min er en mild kur til testikler, urinvejsbetændelse, prostataproblemer o.s.v.. I Tyskland arbejder lægerne sammen med Heilpraktikkere i samme klinik. Du må også ha en go sommer. l.e.poser@jubii.dk
Log in eller Registrér for at kommentere.