Hjem Kvinder Snart gravid

Er ikke sikker på at det er mig som er faderen:-/

Redigeret 6 juni, 2015, 03:19 i Snart gravid
Hej

Jeg har mødt en dejlig kæreste og hun er nu gravid. Vi er rigtig glade og vil beholde barnet.

Hun havde første dag i sidste menstruation den 1 maj, ægløsning den 15. Maj og er beregnet til fødsel den 8. Februar. Hun siger at hun er sikker på at hun blev befrugtet den 16 maj.

Der er dog lige en ting som holder mig vågen om natten. Hendes x som eftersigende er af psykopatisk karakter har sendt mig en mail om at han havde sex med hende den 4 og 5 maj. Hun siger det er løgn hvilket jeg tror 99,99 % på.

Nu er mit spørgsmål bare... Hvis de havde sex er der sandsynlighed for at han kan være faderen? Det skal siges at de tidligere har haft fået en abort.

Mange tak for hjælpen

Kommentarer

  • Hvis hun havde første menstruationsdag d. 1. maj, så var hendes menstruation vel dårligt overstået d. 4-5 maj, hvorfor sandsynlighed for undfangelse på det tidspunkt er meget, meget lille.

    Hvis hun er typen, der kan mærke sin ægløsning, så er det da sandsynligt, at den netop fandt sted d. 15. som hun siger, og at undfangelsen er sket d. 16.

    Alt taler således for, at hun har undfanget d. 16. som hun siger.

    Jeg er absolut ikke tilhænger af abort, og synes ikke man bare ”uden videre” skal tænke i de baner, men – noget tyder på, at I lige netop har mødt hinanden; I kender således overhovedet slet ikke hinanden; lige nu kan alt lade sig gøre, I er i den totalt lykkelige fase, der jo bevisligt kun varer nogle få måneder, inden der kommer ”hverdag” i forholdet, og hvor I først der kan begynde at finde ud af, om I nu også ER de rette for hinanden; men allerede nu kaster I jer ud i et projekt, der dels vil betyde, at I er nødt til at skulle forholde jer til hinanden resten af jeres liv, dels at I skal påtage jer et kæmpe, kæmpe ansvar for et nyt menneske, der vil have krav på sine forældres opmærksomhed, krav på, at I vil kunne tilsidesætte egne ønsker og behov – og det de næste mange, mange år.

    Derfor bør I måske lige sætte jer sammen – og prøve at se længere frem end den den lille nuttede størrelse, og mærke efter dybt, dybt inden i jer selv, om I nu også ER klar til at satse resten af jeres liv på hinanden. Ja, jeg ved, at mange da bliver skilt, og at det godt kan fungere med barn/børn, men det er IKKE de tanker, man skal starte et nyt liv med.

    Og jo – det er da set at et par, der starter deres samliv med at få et barn, har klaret ”skærerne” og været lykkelige sammen resten af deres liv, men – vi må jo erkende, at det absolut hører til sjældenhederne.

    I har lige mødt hinanden – hun er lige kommet ud af et andet forhold, hvor det måske ikke var lige nemt; måske hun faktisk har brug for tid til at finde sig selv igen. Oven i købet er du der, hvor du allerede nu ikke stoler samtlige100% på hende.

    Så ja – jeg beder jer kun om, at I dybt seriøst lige tænke over det en gang til, og det inden det er for sent til at tage en anden, og naturligvis tung beslutning.
  • Der er kun en ting at gøre at tage en faderskabstest efter fødsel. Det kan sagtens være hendes ex barn for når hun ikke er ærlig om utroskab kan hun også lyve om ægløsning.
  • Nada! Hvad er det, du har gang I???

    Hvor står der, at hun har løjet om utroskab??

    Thomas har netop mødt en dejlig pige, og vel sagtens fordi han ikke kender hende, har han en minimal tvivl om, hvor han har hende, hvilket bør få dem til at tænke sig om en ekstra og grundig gang, før de begynder at sætte et nyt barn i verden.

    Men, det er da ikke - på nogen måde overhovedet - ensbetydende med, at han har fundet en pige, der lyver.

    Hvad er du i grunden ude på Nada? Du påstår i debat efter debat, at ALLE - undtagen dig selv selvfølgelig(!!??) - boller ved siden af og lyver for partneren.

    Naturligvis er det sørgeligt, at du har fået et så skævt billede af det at være i et parforhold, men det berettiger dig altså ikke til at prøve at ødelægge alle andres liv.
Log in eller Registrér for at kommentere.