Hjem Naturmedicin Alternativ behandling

Procurves

Redigeret 4 juni, 2015, 11:12 i Alternativ behandling
Jeg har læst om et produkt der hedder Procurves, der siges at forstørre ens bryster 2-3 gange uden bivirkninger og helbredsproblemer. Det er et 100% naturmiddel.
Er der nogen der har prøvet disse tabletter eller kan sige hvilken erfaring I har med produktet? Eller kender I nogen der har prøvet dette produkt?
Jeg har lidt svært ved at tror, at der ik er nogen bivirkning.

Kommentarer

  • Jeg tror ikke på at der findes piller der kan gøre din barm større, men jeg tror at de kan gøre din pengepung mindre:-)

    Med min viden skal der hormoner til for at kunne gøre en forskel, og så ville disse piller være forbudte.

    Det er helt utrolig, hvad vi bliver påduttet af reklamer for alverdens ting, som kan gøre os enten lykkeligere, sundere eller give os en flottere krop.

    Jeg tror du er ung måske meget ung, og så er du ikke helt færdigudviklet endnu. Men jeg mener vi skal lære at leve med den krop vi nu engang har fået, passe på den med sund levevis, både hvad kost og motion angår.

    Du vil aldrig kunne få at vide hvad disse piller indeholder, og det at der står at de er 100% natur, skal du ikke falde på halen for. Selv naturmedicin kan være farlige at tage kritikløst.

    Hilsen Sofie
  • Redigeret 14 november, 2016, 11:58
    Procurves er godt sikre, at du kun købe gennem officiel http://tinyurl.com/procplusdanmark
  • Ja, du skal gå til lægen og tjekkes.
  • Desværre siges det unge ikke får kræft, men det passer bestemt ikke. Alene 3 unge personer, som jeg kendte, er døde af kræft. Man skal være forsigtig.

    Jeg har engang haft sådan lille knude, som du fortæller om. Min læge sagde den skulle fjernes og undersøges og det blev den uden besvær. Det var ikke kræft, heldigvis. Det gør ikke ondt, heller ikke bagefter, synes jeg.

    Man kan sagtens have nogle små knuder i brystet som ikke betyder noget. Kan du rokke den frem og tilbage er det sikkert ikke noget særligt. Værre er det hvis den sidder fast. Få den undersøgt under alle omstændigheder for en sikkerheds skyld.
  • Melo1Melo1
    Redigeret 9 juni, 2021, 20:06

    Procurves er godt sikre, at du kun købe gennem officiel https://tinyurl.com/acdt3327

  • Redigeret 5 februar, 2022, 09:55

    Brystforstørrende piller - shytobuy.dk Jeg har brugt Fabulous Breasts i de sidste 3 måneder og jeg har oplevet nogle resultater som er virkelig fantastiske. I starten tog det lidt tid før jeg så de første fremskridt, men efter de første 3 uger begyndte mine bryster at ændre sig påfaldende.

Log in eller Registrér for at kommentere.