Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

Underlig trykken i hovedet ???

Hej.. Jeg har i mange år gået og haft ondt i hovedet. Ikke på den der ''tømmermænds'' måde - men som om at det stikker eller at der er noget der strammer i nogle sekunder også går det væk igen. Inden for de sidste par måneder er jeg begyndt at ha det hver evig eneste dag. Det er som om at der er et lille tryk inde i hovedet på mig - som om jeg der er noget som vil ud og presser på.. Idag er det især på toppen af hovedet. Men ellers plejer det at være i hele hovedet smerten flytter sig.. Jeg har været til lægen med det, og skal ha taget blodprøver på tirsdag - men han mner bestemt ikke at det er noget farligt. Men han mener derimod at det har noget at gøre med at jeg er stresset, og deprimeret også hver gang det gør det mindste ondt så bliver jeg bange..
Nogle der har oplevet noget ligende ?? Jeg er SÅ bange, tænker ikke på andet
Skriv endeli hvis du har oplevet noget ligende - eller har hørt om noget.
Uanset dårlgit eller godt!!!!

Kommentarer

  • Jeg ved ikke om du kommer forbi dit indlæg igen, men jeg håber det. Jeg oplever præcis sådanne symptomer.. Men det er kommet efter et styrt på cykel.. altså ikke tale om normal hovedpine der går væk af panodiler.. men noget ubehageligt i knolden.
    Kom du frem noget til noget? Håber at høre fra dig..
    min mail er kongegaard@ gmail.com
  • det kan være muskel spændinger i hovedet ---har du prøvet at masere dig selv der hvor det gør ondt ---
    sekral terapi --er masage i hele hovedbunden ---det var måske noget for jer /dig
    slå det op i spørge linien
  • Som solo skriver kan det sagtens være spændinger, det kender jeg desværre en del til.
    Prøv en behandling hos en fysioterapeut. Ikke fordi, det andet kan også være udemærket. Men en fys. ved lige, hvor spændinger kan stamme fra.
    Og så afhænger det igen af dygtigheden, der er forskel. Det kender jeg desværre også til.


    Men, min mands svoger har også ondt i hovedet og har haft det i flere år. Det kom efter et styrt på ski. Der er intet at gøre, han må leve med det.

    Årsagerne kan være forskellige, noget kan afhjælpes, andet kan ikke.
  • Ved godt det er fra 2013
    Men må jeg spørge var dine blodprøver normale
Log in eller Registrér for at kommentere.