Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Hævet forhud med rifter efter sex

Redigeret 28 marts, 2016, 02:54 i Mandlige sexproblemer
Jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg er en 22 årig mand med fast kæreste. Jeg har ikke haft dette problem med andre end hende, og i vores første 4 måneder var der intet problem, så det skyldes altså ikke "honey moon syndrom"...

Vi er ikke typerne der virkeligt "går til den", så det lader ikke til at være hård sex, som er problemet, og vi bliver begge meget våde og har altid forspil, så dette lader også til at være udelukket.

Når vi har været sammen et par dage og haft sex 2-3 gange, er hendes skede meget øm. Min penis bliver rød, plettet og forhuden meget hævet. Huden skaller af og afslører en meget rød og øm overflade på glans, og dertil får jeg også rifter, som er meget svære at hele. Vi har begge prøvet adskillelse i en uge og creme mod ubalance i svampen. Jeg har prøvet creme for at hele sårene, og jeg har lige været på ferie i nogle måneder. Problemet var der før jeg tog afsted, og da jeg kom hjem, var vi tilbage, hvor vi slap.

Det er et problem i den retning, at vi føler vi har prøvet det hele: creme for svamp, test af kønssygdomme, creme for heling, andre p-piller fra hendes side, en flere måneders pause fra hinanden og glidecreme under sex. Det resulterer i, at vi må planlægge hvornår vi har sex, efter hvornår vi kan være fra hinanden for at restituere for vores ømhed.

Er der noget vi kan gøre, og skal jeg seriøst overveje omskæring? Hvorfor er dette problem ikke opstået med mine andre partnere, og hvorfor først 3-4 måneder inde i forholdet?

På forhånd tak.
«1

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.