Hjem Mænd Åben debat for mænd

Arvæv efter omskæring - går det væk?

Jeg blev omskæring i marts, og følte at omskæring ikke var gået helt korrekt. Jeg tog hen til stedet jeg blev omskæret i juli, og lægen sagde at det var arvæv og så mumlede han sig til at sige 1 år.

Ved i om arvæv specielt i intimregion kan gå væk? Og kan collagen (beauty angel) eller bio olie hjælpe?

Kommentarer

  • Er du blevet omskåret hos en religiøs leder og ikke hos en læge/kirurger?
    En rigtig kirurger ville fortælle dig om de forskellige ubehageligheder der kan være ved sådan et indgreb.
    Det er forskelligt fra person til person hvor aggressivt man heeler og laver arvæv.
    Det vil være muligt for en dygtig kirurger at fjerne det værste arvæv hvis det er til gene for dig , men ikke hvis du bare synes det er grimt.
    Hvis det bare er fordi du synes det er grimt så er det en plastikkirurger (privatklinik) hvor du skal betale hele gildet.
  • Hos en rigtig kiruguer... Hvis det ikke har tænkt at forsvinde, så er det jo virkelig ærgeligt :( Jeg er vel glad for at jeg ikke har forhudsforsnævring længere, og forventede så at den vil blive "pæn" som andres nu er...
  • Når du siger ikke "Pæn". Kan du så beskrive hvordan det kommer til at se ud efter det er helet.
    - Skal selv opereres for det, men vil ikke have en deform kønsdel.
  • Er det en fuld omskæring du har fået foretaget, eller er det kun det yderste af forhuden du har fået fjernet?
Log in eller Registrér for at kommentere.