Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP!

Redigeret 6 maj, 2015, 14:12 i Stress
Stress og atter stress! Har føltes forstyrrelser stort set hver eneste dag i min venstre side af kroppen, plus så føler jeg mig tit svimmel. Det hele startede med smerte i brystet over en længere periode. Det har så udviklet sig til de her føltesforstyrrelser som er ekstremt belastende! Jeg føler stort det aldrig at jeg kan slappe af! Det er som at være i fængsel i min egen krop! Og lægerne bliver ved med at sige at jeg ikke fejler noget fysisk men at det er stress og angst. Men er jeg blevet grundigt checket? Hell no! Mange af mine symptomer minder om sygdomme som scelrose og andre forfærdelige ting! Så hvorfor fanden kan lægerne ikke bare undersøge mig grundigt så vi kan udelukke at det ikke er fysisk hvis det hænger sådan sammen? Jeg vil bare have noget ro i mit sind! Er det så meget at spørge om?? Livet er sgu uretfærdigt! Mit liv har sgu altid været en kamp så det her er nok bare endu mere modstand oven i alt det andet lort!

Kommentarer

  • Indstillinger
    havde en ansat med symptomer som dine. han prøvede en ny super b-complex der var kommet på markedet tidligere i år. Den indeholder samtidig nogle urter som også kan hjælpe ved stress. han meldte tilbage at roen kom inden for 14 dage. det var måske værd at prøve:-)
Log in eller Registrér for at kommentere.