Hjem Øvrige debatter Ris og ros til Netdoktor

Oversigt

persille1persille1
Redigeret 19 januar, 2017, 04:34 i Ris og ros til Netdoktor
Jeg mangler oversigten over de spørgsmål, der stilles. Dette orker jeg ikke, at kigge efter alle steder for at se om der er noget man eventuelt kunne svare på. Jeg ville gerne, som tak for den uvurderlige hjælp jeg selv har fået.
«1

Kommentarer

  • Ja, den mangler jeg også. Det er blevet helt uoverskueligt at følge med.

    Jeg har oversigten over de sidste 30 indlæg på min telefon, men den kan jeg altså ikke magte at skrive indlæg på.

    Men - i og med, den findes på telefonen, må det vel betyde, at der er noget "i stykker" på siden.
  • Hej Persille og Lotte
    Jeg har også været irriteret over at oversigten er væk, men jeg har fundet ud af, hvordan man finder den. De har åbenbart ændret den gamle måde.

    Når I har åbnet Netdoktor, er der i venstre side lidt nede en rubrik der hedder Debat og på denne rubrik – alle debatter – her trykker I.

    Når så I ser alle debatter er der i højre side en ny rubrik der hedder sygdomme fra A – Å. Her står så også lidt nede i denne rubrik – spørg i debatten – tryk her.

    Så kommer oversigten som vi kender:-)

    Håber jeg har forklaret det nogenlunde.
  • Hej Sofie45, tak, jeg fandt den. Men du milde, sikken et besvær i stedet for man lige hurtigt kunne kigge ind. Spørgsmål skal der nok komme, men svar....


    Hvor mange kan finde ud af dette, jeg kunne ikke, lotte123 kunne ikke, så må der være flere.
    Det bliver ikke hver dag jeg kigger nu.
  • Okay!! Det var godt nok kompliceret.

    Men - hvorfor gør ting nemt, når det kan gøres besværligt? Hehe

    Formoder nu alligevel, at der er noget galt, som bliver rettet på et eller andet tidspunkt, når der kommer nogen fra redaktionen ind på siden og opdager det.

    Tak for din hjælp. Og nej - jeg gider da nok heller ikke kigge så tit, hvis det skal være sådan.
  • Selv tak:-)

    Jeg både tror og håber, at Netdoktor finder ud af, hvor besværligt det er nu, og vender tilbage til den gode gamle måde:-)
    Ja, man kan jo kun håbe, men mon ikke der er nogle der lige sender en lille klage.
  • Jeg kan slet ikke finde den oversigt mere. Æv, før kiggede jeg meget ofte på netdoktor, faktisk læste jeg også annoncer, min interesse er nu helt væk.

    Hvor man før hurtigt kunne se om der var noget man kunne svare på eller om der var noget interessant er nu blevet helt umuligt.
  • Hej Persille1

    Nu har jeg altid dette link, på mine foretrukne sider:

    http://www.netdoktor.dk/interactive/dis ... erview.php

    så jeg åbner ikke forsiden på Netdoktor, og ved ikke, hvad det er, der er ændret herinde..
  • Hej

    Det er den oversigt jeg har ledt efter. Tænk, at nogen kan finde den for det er ikke nemt.



    Åh, jeg opdager den fra A til Å er vendt tilbage. Tjae, det gør det jo lettere, men alligevel besværligt.


    Jeg skulle gøre siden mindre, for at se A til Å. Det tænker man jo ikke lige på.
    Sikken et besvær at finde ud af.
  • Sikken et besvær at finde ud af.
    Og nu fandt jeg ud af at sætte linket ind som favorit. Men nu ser jeg ikke forsiden med mange reklamer. Den ide var da vist ikke så god, netdoktor.

    Tak for hjælpen til Sofie45 og pigen65. Uden jer havde jeg ikke fundet ud af det.
  • Da det ikke er mit indtryk, at redaktionen kigger ret tit på debatsiderne - og heller ikke denne, har jeg sendt en mail til redaktionen, og har fået en meget venligt svar.

    Der er ved at blive lanceret et nyt design og der mangler stadig ting for at få det på plads.

    Der arbejdes dog med at oversigten kommer tilbage på forsiden, så det kan vi jo håbe på vil ske - jeg foreslår dog at andre end mig skriver mail til redaktionen og beder om den, så de netop kan få at vide, at vi er flere, der savner den.
Log in eller Registrér for at kommentere.