Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Streng på overside af penis

Redigeret 10 maj, 2016, 03:24 i Mandlige sexproblemer
Hej

Jeg vågnede op, for et par dage siden, med erigeret penis og opdager, at det gør ondt. Jeg undersøger min penis og opdager denne pludseligt fremkommen streng/blodåre som føles komplet hård. Den strækker fra glansen, hen over oversiden af penis til underlivet(hertil den umiddelbart kan mærkes). Det virker som om, at der er et par klumper/hårde knuder undervejs på åren/strengen. Den bliver rigtig tydelig og gør ondt, når penis er erigeret, og mindre synlig i slap tilstand. Hvad kan dette skyldes?
mvh asger
«1

Kommentarer

  • lyder ikke så godt, opsøg en læge. Jeg tror du har problemer med dine muskler i din penis. Få det ordnet før det vokser sig større!

    Cengiz
  • har du fundet ud af noget nu så? for jeg har samme problem...
  • samme problem her - nogen der er kommet frem til noget?
  • Er det rigtigt? Hvor er det mærkeligt, jeg har INTET kunne finde om det på nettet! Var til læge med det, og de anede ikke hvad det var, de kunne dog godt mærke det... Fik taget en CT scanning som intet viste overhovedet.... Der gik en tre uger før svaret kom, og i mellemtiden forsvandt det og jeg har ikke set til det siden. Hvor længe har du haft det?
  • Redigeret 22 april, 2015, 17:35
    Har faktisk haft det i ca. 1/2 år nu, så tænkte jeg ville spørger her inden jeg tog til lægen.

    (Grunden til at jeg ikke har gjort det før er fordi alt jeg har fundet på nettet der passer på beskrivelsen siger at man bare skal lade det forsvinde af sig selv)

    Hvor lang tid varede dit ved?
  • Hmm ja så skal du nok tage mod til dig og gå til lægen :/ mit varede i ca 2 måneder, hvilket var længe synes jeg, man aner jo ikke rigtig hvad der kan ske med den, den skulle helst ikke blive ufunktionel! ;-)

    Skriv endelig tilbage hvad du får af svar fra lægen!
  • Ja - jeg må afsted, tak for tilbagemeldning!
  • Mhm, "better safe than sorry!" velbekomme, det trænger man til når man ikke aner hvad det lige er for noget! :-)
  • Og nu fandt jeg faktisk noget tekst der var meget brugbart! :) men tå nu alligevel til lægen ;)

    http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arki ... ektion.htm
  • Hmm - ja lyder så desværre ikke helt som det samme som jeg har

    Det jeg har kan vel bedst beskrives som en strenge/åre som man kan flytte rundt på, og den er altså ikke bundet fast til resten af muskulaturen. Den er ca. 2-3 mm tyk og strækker sig ca 1 cm fra glansen og hele vejen ned til roden, hvor det føles som om den ligsom fortsætter ned i underlivet. Placeringen er set fra oversiden 2/3 mod højre. Den er stenhård og knoldet ved erektion og i slap tilstand kan den umiddelbart ikke ses, men stadig føles hvis man mærker godt efter. Ved erektion bliver den også irriteret og kan godt gøre lidt ondt.

    Var det det samme problem du havde ?
Log in eller Registrér for at kommentere.